- 2020-02-25
- 4926
- 0
Στο ξεκίνημα κάθε χρονιάς όλοι οι επιχειρηματίες ατενίζουν το μέλλον με αισιοδοξία, αλλά συχνά η ευθύνη μετατοπίζεται αποκλειστικά στην Οικονομία, τις Αγορές, τον Ανταγωνισμό, την Κρίση. Τι μπορεί να κάνει ένας επιχειρηματίας που συνήθως δεν απαιτεί υψηλό κόστος αλλά κυρίως οργανωσιακές αλλαγές που θα επιταχύνουν την ανάπτυξη της εταιρείας του; 1. Όραμα, Αρχές, Αξίες. Το
1. Η έλλειψη εμπειρίας ΔΕΝ είναι μειονέκτημα! Όλοι, όπως εσύ, ξεκινήσαμε από την ίδια αφετηρία. Συγκρίνεσαι μόνον με νέους εργαζόμενους και όχι με έμπειρους! 2. Η έλλειψη γνώσεων και δεξιοτήτων ΕΙΝΑΙ μειονέκτημα! Ενίσχυσε τις γνώσεις σου επενδύοντας κυρίως στις ξένες γλώσσες και τους Η/Υ. Όχι, το facebook δεν σημαίνει ότι γνωρίζεις Η/Υ! Το word & το
1. Επενδύστε στην γνώση! Η μεγαλύτερη περιουσία σας είναι η συνεχής ανανέωση των γνώσεων μέσα από μεταπτυχιακά, προγράμματα εξειδίκευσης, σεμινάρια, βιβλία, videos κ.α. 2. Βγείτε από την «ζώνη άνεσης»! Μην μένετε περιχαρακωμένοι σε όσα γνωρίζετε, και απορρίπτετε ότι νέο παρουσιάζεται, χάνοντας χρόνο και ευκαιρίες 3. Αναπτύξτε τα soft skills που θα σας ξεχωρίσουν! Οι προσωπικές
Λείπουν τα κατάλληλα στελέχη ή δεν υπάρχουν θέσεις εργασίας? Tο παράδοξο με το Ανθρώπινο Δυναμικό στην Ελλάδα! Με τον δείκτη ανεργίας σταθερά κολλημένο στο 18,5% – όταν ο μέσος ευρωπαϊκός όρος είναι στο 7,7% σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat – πολλοί εκτιμούν ότι οι επιχειρήσεις εύκολα θα βρουν το προσωπικό που χρειάζονται για να
Το καλοκαίρι είναι η ιδανική στιγμή για χαλάρωση και διακοπές! Είναι όμως και η κατάλληλη ευκαιρία για να προγραμματίσετε το επαγγελματικό σας μέλλον και να αξιοποιήσετε τις ευκαιρίες που μπορεί να σας προσφέρει η αγορά εργασίας! Γιατί πολλοί υποψήφιοι δέχονται περισσότερες επαγγελματικές προτάσεις και μπορούν να επιλέγουν την καλύτερη? Πως καταφέρνουν μερικοί εργαζόμενοι να
Οι πωλήσεις παραμένουν το πιο προσοδοφόρο επάγγελμα και με την μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά. Ωστόσο για να έχει ένας επαγγελματίας μια επιτυχημένη και διαρκή πορεία σε κορυφαίες εταιρείες και υψηλότερες θέσεις, πρέπει να εξασφαλίσει και τα παρακάτω: 1. παρακολούθηση σεμιναρίων επαγγελματικής εξειδίκευσης – ΑΕΙ – σε ενότητες όπως διαπραγματεύσεις, τεχνικές πωλήσεων κλπ 2. business
Το Σύστημα Αξιολόγησης Απόδοσης – τυπικό ή άτυπο – αποτελεί το κορυφαίο εργαλείο αξιοποίησης των εργαζομένων μιας εταιρείας. Ωστόσο συχνά, τα αποτελέσματα της διαδικασίας δεν είναι τα αναμενόμενα. Οι 10+1 λόγοι που μπορεί να αποτύχει η εφαρμογή του είναι: 1. Δεν υπάρχει σύνδεση με το όραμα και τους στόχους της εταιρείας 2. Οι αξιολογητές
Το κόστος αναζήτησης νέων πελατών είναι πολύ υψηλότερο σε σχέση με την επένδυση της εταιρείας στην διατήρηση των υπαρχόντων. Και όμως, οι περισσότεροι πελάτες εγκαταλείπουν μια εταιρεία λόγω κακής εξυπηρέτησης, σύμφωνα με τις σχετικές έρευνες! Όταν το τμήμα πωλήσεων της εταιρείας αγωνίζεται να κερδίσει έναν πελάτη, υπάρχουν τμήματα και εργαζόμενοι που τον αντιμετωπίζουν ως «αναγκαίο