- 2021-11-09
- 1177
- 0
Η γραπτή επικοινωνία αποτυπώνει και χαρακτηρίζει μια εταιρεία και φανερώνει τον τρόπο που αντιμετωπίζει τους πελάτες της. Οι προθέσεις δεν είναι αρκετές, είναι απαραίτητη η ολοκληρωμένη διατύπωση ενός επαγγελματικού μηνύματος από τον κάτοχο μιας θέσης εργασίας, προς έναν πελάτη της εταιρείας. Τα πιο συνηθισμένα λάθη και ο σωστός τρόπος διατύπωσης είναι τα παρακάτω: 1. «μην
Σε μια κρίσιμη περίοδο επανάκαμψης της οικονομίας, ένα ερώτημα που προκύπτει για όλες τις εταιρείες είναι σε ποια στελέχη μπορεί να βασιστεί για την επόμενη μέρα. Ενώ συχνά γίνονται εκτενείς αναφορές στους νέους που αναζητούν εργασία, ένα εξίσου σημαντικό πρόβλημα είναι να βρεθούν και τα κατάλληλα στελέχη που μπορούν να κάνουν τη διαφορά στη λειτουργία,
Μια νέα χρονιά μόλις ξεκίνησε και είναι η κατάλληλη ευκαιρία για να προγραμματίσετε το επαγγελματικό σας μέλλον και να αξιοποιήσετε τις καλύτερες ευκαιρίες που σας προσφέρει η αγορά εργασίας! Πριν ξεκινήσετε την διαδικασία αναζήτησης εργασίας, αναρωτηθείτε: Γιατί πολλοί υποψήφιοι δέχονται περισσότερες επαγγελματικές προτάσεις και μπορούν να επιλέγουν την καλύτερη? Τι συμβαίνει όταν στέλνετε το βιογραφικό
Το βιογραφικό σημείωμα πρέπει να προσαρμόζεται στις συνθήκες των εποχών. Με τις περισσότερες συνεντεύξεις να γίνονται πλέον απομακρυσμένα, είναι σημαντικό να έχετε και τις παρακάτω αλλαγές: 1. Skype i.d. – βοηθήστε τους εργοδότες να σας κλείσουν μια «απομακρυσμένη συνέντευξη». Ελέγξτε την διεύθυνση σας, διαγράψτε παλιούς σας λογαριασμούς που μπορεί να προκαλέσουν σύγχυση σε αυτόν που
Να μην ξεπερνά τις 2-3 σελίδες, το πολύ Να είναι ορθογραφικά και λεκτικά σωστό Να μην υπάρχουν λάθη στην διάταξη του word Να δίνει σαφείς πληροφορίες για τις εταιρείες όπου εργαστήκατε Να περιλαμβάνονται πληροφορίες για τα καθήκοντα σας Να είναι χρονολογικά ορθό, με αναφορά σε μήνες – όχι μόνον έτη Αν επισυνάπτετε την φωτογραφία σας,
Στο ξεκίνημα κάθε χρονιάς όλοι οι επιχειρηματίες ατενίζουν το μέλλον με αισιοδοξία, αλλά συχνά η ευθύνη μετατοπίζεται αποκλειστικά στην Οικονομία, τις Αγορές, τον Ανταγωνισμό, την Κρίση. Τι μπορεί να κάνει ένας επιχειρηματίας που συνήθως δεν απαιτεί υψηλό κόστος αλλά κυρίως οργανωσιακές αλλαγές που θα επιταχύνουν την ανάπτυξη της εταιρείας του; 1. Όραμα, Αρχές, Αξίες. Το
1. Η έλλειψη εμπειρίας ΔΕΝ είναι μειονέκτημα! Όλοι, όπως εσύ, ξεκινήσαμε από την ίδια αφετηρία. Συγκρίνεσαι μόνον με νέους εργαζόμενους και όχι με έμπειρους! 2. Η έλλειψη γνώσεων και δεξιοτήτων ΕΙΝΑΙ μειονέκτημα! Ενίσχυσε τις γνώσεις σου επενδύοντας κυρίως στις ξένες γλώσσες και τους Η/Υ. Όχι, το facebook δεν σημαίνει ότι γνωρίζεις Η/Υ! Το word & το
1. Επενδύστε στην γνώση! Η μεγαλύτερη περιουσία σας είναι η συνεχής ανανέωση των γνώσεων μέσα από μεταπτυχιακά, προγράμματα εξειδίκευσης, σεμινάρια, βιβλία, videos κ.α. 2. Βγείτε από την «ζώνη άνεσης»! Μην μένετε περιχαρακωμένοι σε όσα γνωρίζετε, και απορρίπτετε ότι νέο παρουσιάζεται, χάνοντας χρόνο και ευκαιρίες 3. Αναπτύξτε τα soft skills που θα σας ξεχωρίσουν! Οι προσωπικές