- 2014-02-25
- 3749
- 0
Πριν ξεκινήσετε την διαδικασία, πρέπει να αποφασίστε και ανάμεσα στα παρακάτω σημαντικά διλήμματα: Δίνετε προτεραιότητα στο να καλύψετε το κουτάκι στο οργανόγραμμα (θεσοκεντρική προσέγγιση) ή να βρείτε τον κατάλληλο άνθρωπο (ανθρωποκεντρική προσέγγιση)? Προτιμάτε η θέση να μένει κενή μέχρι να βρεθεί ο κατάλληλος (και οι υπόλοιποι εργαζόμενοι να έχουν μεγαλύτερο όγκο εργασίας) ή να συνεχίσει άμεσα
Μια εταιρεία είναι τόσο καλή όσο και οι εργαζόμενοι της. Τα στελέχη «Α», είναι λίγα και βρίσκονται στην κορυφή, σε θέματα δεξιοτήτων, αποτελεσμάτων και προσωπικότητας. Ακολουθούν οι «Β», περισσότεροι και λιγότερο ικανοί, οι «Γ» και τέλος οι «Δ» (μεγάλη ποσότητα και ελάχιστη ποιότητα). Οι «Α» επιλέγουν υφισταμένους και συνεργάτες που ανήκουν στην ίδια κατηγορία γιατί
Μέσα στο σημερινό περιβάλλον κρίσης, μειωμένου αγοραστικού εισοδήματος και έντονου ανταγωνισμού, υπάρχουν πάντα –ανέξοδοι – τρόποι να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Οι σημαντικότερες συμβουλές μας είναι οι εξής:1. Δείτε τον χώρο του καταστήματος σας με τα μάτια του πελάτηΕίναι ευχάριστος και άνετος; Προδιαθέτει θετικά για να παραμείνει ο πελάτης και να ξοδέψει περισσότερα; Προσθέστε μικρές
Ο Αριστοτέλης ήταν σαφής: «Είμαστε αυτό που κάνουμε επαναλαμβανόμενα». «Αν οι νέοι συνειδητοποιούσαν πόσο γρήγορα θα γίνουν δέσμιοι των συνηθειών τους, θα έδειχναν μεγαλύτερη προσοχή στη συμπεριφορά τους» είχε γράψει ο William James. Πώς ακριβώς όμως μπορεί κανείς να «επανασυνδέσει» τις συνήθειές του από τη στιγμή που θα παγιωθούν στην καθημερινή του ρουτίνα; Όταν ο
ΤΑ ΝΕΑ 1/29/2014 Άρθρο του κ. Παπαχατζή όπως δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα Τα Νέα, Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014 Κατεβάστε από εδώ το αρχείο
1. Βελτιώστε τον επαγγελματικό φάκελο υποψηφιότητας (βιογραφικό & συνοδευτική επιστολή) Οι εταιρείες λαμβάνουν καθημερινά, εκατοντάδες βιογραφικά σημειώματα. Ελάχιστα όμως ξεχωρίζουν στην διαδικασία προσέγγισης και προβάλλουν ιδανικά τον υποψήφιο. Μην ξεχνάτε ότι το βιογραφικό έχει έναν και μόνον λόγο ύπαρξης: να κλείνει συνεντεύξεις. Αν την προηγούμενη χρονιά, δεν σας κάλεσαν σε συνεντεύξεις, μπορεί να ευθύνεται και ένα
– «Δεν υπάρχει χρόνος για εκπαίδευση» ο χρόνος που θα εξοικονομήσει μια εταιρεία, είναι πολύ μεγαλύτερος σε σχέση με την προγραμματισμένη εκπαίδευση των στελεχών της. Ποτέ δεν υπάρχει κατάλληλη χρονική στιγμή για εκπαίδευση, ωστόσο με το ήδη φορτωμένο πρόγραμμα των εργαζομένων, είναι ουτοπία να περιμένει κανείς ότι ένας εργαζόμενος μπορεί να εκπαιδευτεί από μόνος του– «Έγινε εκπαίδευση πέρυσι
Σε μια αγορά που συνεχώς αλλάζει, παράλληλα με τις αλλαγές των καταναλωτικών συνηθειών, οι πωλητές πρέπει να προσαρμόζονται άμεσα και αποτελεσματικά στα νέα δεδομένα. Διαβάστε μερικές συμβουλές που θα σας οδηγήσουν σε περισσότερες πωλήσεις: 1. Αξιοποιήστε το υπάρχον πελατολόγιο σας. Οι επαναληπτικές πωλήσεις, οι συμπληρωματικές πωλήσεις, η λήψη συστάσεων, γίνονται πιο εύκολα στους πελάτες που ήδη