- 2013-10-21
- 3110
- 0
1. Πρώτες εντυπώσεις. Συνήθως η αντικειμενικότητα του συνεντευξιαστή επηρεάζεται από τις εντυπώσεις των 10 πρώτων δευτερολέπτων (εμφάνιση, συμπεριφορά κλπ). Στην συνέχεια υποσυνείδητα αναζητά δεδομένα που θα επιβεβαιώσουν την πρώτη αρχική (καλή) του εντύπωση2. Σχετική προϋπηρεσία του υποψηφίου. Όταν ο συνεντευξιαστής δει στο βιογραφικό του υποψηφίου εταιρείες που τον ενδιαφέρουν (ηχηρά ονόματα, ανταγωνιστικές εταιρείες κλπ) έχει ήδη επηρεαστεί
Υπάρχουν 3 ειδών κατηγορίες στελεχών: Στελέχη κατηγορίας Α (υψηλό προφίλ και προδιαγραφές, υψηλότερες αμοιβές, μικρή δεξαμενή υποψηφίων) Στελέχη κατηγορίας Β (μεσαία κατηγορία) Στελέχη κατηγορίας C (χαμηλότερο προφίλ, χαμηλότερες αποδοχές, μεγάλη δεξαμενή υποψηφίων) Αν αποφασίσετε, ειδικά σήμερα, να προχωρήσετε στην στελέχωση της εταιρείας σας σε θέσεις κλειδιά, κάντε την υπέρβαση! Επιλέξτε στελέχη αποκλειστικά από την κατηγορία
HR Professional 10/14/2013 Άρθρο του κ. Παπαχατζή Γενικού Διευθυντή, ΑΝΑΔΕΙΞΗ, στο τεύχος Οκτωβρίου του περιοδικού HR Professional Κατεβάστε από εδώ το αρχείο
Αν βρήκες πρόσφατα δουλειά και θέλεις να αφήσεις τις καλύτερες εντυπώσεις στον νέο εργοδότη σου, διάβασε τις 5 σημαντικότερες συμβουλές1.Γίνε αποδεκτός από την ομάδα που εργάζεσαι. Οι περισσότεροι παλιοί εργαζόμενοι κρίνουν και αξιολογούν με βάση τις πρώτες τους εντυπώσεις. Ο πρώτος μήνας εργασίας, αποτελεί την σημαντικότερη χρονική περίοδο για την ένταξη σου στην ομάδα όπου
Σε μια χρονική περίοδο όπου πολλές επιχειρήσεις εξακολουθούν να μειώνουν το ανθρώπινο δυναμικό ή να αποφεύγουν τις προσλήψεις αν και με σημαντικές ελλείψεις σε στελέχη, η πρόταση για επιλογή προσωπικού, και μάλιστα τώρα, φαντάζει ουτοπία. Ποιοι είναι όμως οι λόγοι που πιστεύουμε ότι είναι κατάλληλη περίοδος για προσλήψεις; 1. Στο χρηματιστήριο αξιών ανθρώπινου δυναμικού, οι επιθυμητές αποδοχές
ΕΘΝΟΣ 5/10/2013 Συνέντευξη του κ. Κωνσταντίνου Παπαχατζή, Γενικού Διευθυντή, ΑΝΑΔΕΙΞΗ στην εφημερίδα ΕΘΝΟΣ. Κατεβάστε από εδώ το αρχείο
Η πελατοκεντρική προσέγγιση, ιδιαίτερα σήμερα, αποκτά ακόμα μεγαλύτερη βαρύτητα στην επιβίωση και ανάπτυξη μιας επιχείρησης κάθε μεγέθους. Σας μεταφέρω ορισμένες καλές πρακτικές εξυπηρέτησης, από την ελληνική αγορά που είναι φωτεινό παράδειγμα! Εστιατόριο στην Αθήνα, προσφέρει 10% έκπτωση στους πελάτες του, αν παραδώσουν το κινητό τους τηλέφωνο στην υποδοχή και να γευματίσουν χωρίς αυτό, σεβόμενοι τον
Οι άνθρωποι δεν συζητούν. Διαφωνούν. Δεν κερδίζουν ποτέ σε συζητήσεις, γιατί απλούστατα δεν συζητούν. Αλλά καταφέρνουν να αποδεικνύουν κάτι. Ότι είναι αντιπαθητικοί. Το κλειδί. Όταν αποκαλύπτουμε τις ειλικρινείς μας επιθυμίες, όταν ζητάμε αυτό που θέλουμε, ο άλλος δυσκολεύεται να μας το αρνηθεί. Όταν εκφράζουμε με ειλικρίνεια τις επιθυμίες μας στον άλλο, ασκούμε τεράστια δύναμη. Οι