- 2021-01-08
- By anadeixiadmin
- In
- 1686
- 0
Effective virtual Communication with Internal & External Customers
Improve Sales Outcomes and Presentation skills
Τα Virtual Selling, Virtual Communication και Virtual Presentation έχουν σημαντικές διαφορές από την προσωπική πώληση και επικοινωνία και απαιτείται η άμεση προσαρμογή όλων των στελεχών. Στη νέα εποχή που διανύουμε, οι παρεμβάσεις των στελεχών θα είναι περισσότερο προγραμματισμένες και η αλληλεπίδραση περισσότερο «σκηνοθετημένη», με αποτέλεσμα η ανέπαφη επαφή να διατηρεί την σχέση, αλλά να αναδιατάσσει ριζικά την υφή της. Οι πλατφόρμες, το skype, το τηλέφωνο, οι virtual expos αντικαθιστούν ήδη κατά ένα σημαντικό ποσοστό τις προσωπικές πωλήσεις και οι πωλητές καλούνται να αυξήσουν την απόδοση τους με απόκτηση νέων δεξιοτήτων. Με την απομακρυσμένη επικοινωνία είναι αναγκαία η επιλογή καλών πρακτικών στα τμήματα Sales, Customer Service, After Sales για τη δημιουργία κοινής κουλτούρας εταιρικής επικοινωνίας με προσανατολισμό στους πελάτες.
Με τα ενδοεταιρικά σεμινάρια που περιλαμβάνουν virtual training + virtual practice τα στελέχη σας αποκτούν τις νέες απαραίτητες τεχνικές που οδηγούν την εταιρεία στην ταχύτερη επανάκαμψη των πωλήσεων, την απόκτηση πελατειακής «εμπειρίας» και την απόκτηση μεγαλύτερων μεριδίων αγοράς.
Ενδεικτικό θεματολόγιο:
Η επόμενη μέρα για Πωλητές Β2Β, στελέχη Marketing και Customer Service
Συμπεριφορικό “nudge” για την εκπαίδευση των πελατών
Η εμφάνιση, η λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία στην εικονική επίσκεψη
Η γραπτή διαχείριση αντιρρήσεων και προβλημάτων πελατών
Το μοντέλο F.A.B. ως εταιρικό εργαλείο προώθησης
Πρόκληση ενδιαφέροντος σε ελάχιστα λεπτά με το Elevator Pitch
Πιστότητα πελατών με νέες διαδικασίες
Virtual practice για την άριστη εφαρμογή των νέων τεχνικών πωλήσεων και επικοινωνίας
– Όλα τα ενδοεταιρικά σεμινάρια διεξάγονται δια ζώσης ή μέσω πλατφόρμας, σύμφωνα με τις δικές σας ανάγκες και προτεραιότητες
– Τα σεμινάρια διεξάγονται στα ελληνικά και αναφέρονται οι αγγλικές ορολογίες για την σχετική κατάρτιση των συμμετεχόντων
– Προηγούνται διερευνητικές συναντήσεις με τις διευθύνσεις για την καταγραφή αναγκών των τμημάτων
– Όλα τα σεμινάρια μπορούν να συνδυαστούν με ατομικό ή ομαδικό Coaching
– Η αξία της εκπαίδευσης μπορεί να καλυφθεί μέσω των πόρων ΛΑΕΚ