Time Management and Prioritization Skills

Time Management and Prioritization Skills

Efficiency and Productivity
Structure your work in a way that allows you to Accomplish Goals

Η ικανότητα που πρέπει να διαθέτει ένα στέλεχος για να διαχειρίζεται σωστά και αποτελεσματικά τον χρόνο του ώστε να καλύπτει έγκαιρα και ποιοτικά τις ανάγκες των εσωτερικών και εξωτερικών πελατών, αποτελεί υψηλή προτεραιότητα για τα στελέχη όλων των βαθμίδων μιας εταιρείας.
Το προτεινόμενο σεμινάριο έχει σχεδιαστεί με πρακτικό τρόπο μεταφέροντας τεχνικές και εμπειρίες από κορυφαίες πολυεθνικές εταιρείες και προσφέρει εφαρμόσιμα εργαλεία στους συμμετέχοντες με στόχο να βελτιώσουν την ικανότητα τους να διαχειρίζονται αποτελεσματικότερα τον διαθέσιμο χρόνο εργασίας.
Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
> οργανώνουν την εργασία τους πιο αποδοτικά και αποτελεσματικά
> κατηγοριοποιούν σωστά τις προτεραιότητες
> διαχειρίζονται τα σημαντικά θέματα εξίσου αποτελεσματικά με τα επείγοντα θέματα
> αναγνωρίζουν τους επαγγελματικούς παράγοντες στρες
> επικοινωνούν επαγγελματικά και να παίρνουν ανατροφοδότηση
> διαχειρίζονται εύκολα την αναβλητικότητα
> αναθέτουν εργασίες με τα σωστά κριτήρια κ.ά.

Deciding on what’s important – The three P’s – Goal-setting – Delegation
Effective Communication and Positive Feedback –  Procrastination
Managing Time Stealers and Meetings – Personality Types – Stress factors

Combined with personal Performance Coaching
Follow up seminar

– Όλα τα ενδοεταιρικά σεμινάρια διεξάγονται δια ζώσης ή μέσω πλατφόρμας, σύμφωνα με τις δικές σας ανάγκες και προτεραιότητες
– Τα σεμινάρια διεξάγονται στα ελληνικά και αναφέρονται οι αγγλικές ορολογίες για την σχετική κατάρτιση των συμμετεχόντων
– Προηγούνται διερευνητικές συναντήσεις με τις διευθύνσεις για την καταγραφή αναγκών των τμημάτων
– Όλα τα σεμινάρια μπορούν να συνδυαστούν με ατομικό ή ομαδικό Coaching
– Η αξία της εκπαίδευσης μπορεί να καλυφθεί μέσω των πόρων ΛΑΕΚ

Powered by Apogee IS