- 2014-06-26
- 3205
- 0
Όσο δύσκολη είναι η αναζήτηση εργασίας σε περίοδο ύφεσης, εξίσου δύσκολη είναι και η επαγγελματική εξέλιξη. Μερικές πολύτιμες συμβουλές που μπορούν να σας φανούν χρήσιμες: 1. Πετύχετε αποτελέσματα Όλοι οι εργαζόμενοι (και όχι μόνον οι πωλητές) αξιολογούνται από τα αποτελέσματα τους. Οι επαγγελματικές σας επιτυχίες αποτελούν το διαβατήριο για την επαγγελματική σας άνοδο. Μην περιμένετε
Το να είναι ένας ελεύθερος επαγγελματίας, ορατός και γνωστός στην αγορά που τον ενδιαφέρει, πρέπει να αποτελεί το βασικό του μέλημα. Άσχετα από το πόσο ευχαριστημένοι είστε σήμερα από το πελατολόγιο σας, πρέπει να δαπανάτε το 80% του χρόνου σας στην υποστήριξη των σημερινών πελατών σας και να επενδύετε το 20% του χρόνου σας στην
Δύο μεγάλες και ανταγωνιστικές εταιρείες που πουλούσαν παπούτσια, αποφάσισαν να αναπτύξουν τις εξαγωγές τους στην Αφρική. Οι δύο ανταγωνιστές Υπεύθυνοι Εξαγωγών συμπτωματικά βρέθηκαν την ίδια περίοδο, στην ίδια χώρα! Παρατήρησαν τους κατοίκους της πρωτεύουσας της χώρας αυτής, στην μεγάλη τους πλειοψηφία να μην φορούν παπούτσια! Επέστρεψαν και οι δύο στα ξενοδοχεία τους για να κάνουν
Η πλέον χρησιμοποιημένη λέξη «κρίση», στα λεξικά μεταφράζεται επίσης και ως «η ικανότητα να παίρνει κανείς αποφάσεις». Η ιστορία επίσης μας διδάσκει ότι μέσα από μια κρίση, γεννιούνται πάντα νέες ιδέες, εντοπίζονται ευκαιρίες, ανακατανέμονται μερίδια της αγοράς, εμφανίζονται αποτελεσματικότερα εργαλεία και δημιουργούνται νέες καριέρες. Το Οικονομολογικό επάγγελμα, ανέκαθεν είχε την «πολυτέλεια» να είναι ευρέως αποδεκτό
«δεν είναι δική μου δουλειά» «δεν ξέρω/ δεν το γνωρίζω» «διαφωνώ μαζί σας/ δεν έχετε δίκιο» «μου κάνει εντύπωση που δεν μας γνωρίζετε/ δεν γνωρίζετε τα προϊόντα μας» «πρώτη φορά το ακούω αυτό από πελάτη μας» «ένα λεπτάκι / μια στιγμούλα/ ένα φαξάκι/ μια υπογραφούλα» «λυπάμαι, κλείνουμε τώρα, ξανακαλέστε / ξαναπεράστε αύριο» «πείτε μου πάλι
Η βελτίωση των οικονομικών δεικτών, συνδέεται άμεσα με την βελτίωση της ψυχολογίας, τόσο των επιχειρήσεων όσο και των καταναλωτών. Μετά από μια περίοδο βαθιάς ύφεσης, όπου πολλές επιχειρήσεις αναγκάστηκαν να κλείσουν και άλλες επιβίωσαν με σημαντικές απώλειες, για πρώτη φορά, ένα κλίμα συγκρατημένης αισιοδοξίας ότι τα χειρότερα πέρασαν, κάνει σιγά σιγά την εμφάνιση του στην
Αν ανήκετε στην κατηγορία των υψηλόβαθμων στελεχών και στο ηλικιακό group των 40+, απαντήστε στα παρακάτω ερωτήματα: Έχετε διαφοροποιήσει την στρατηγική σας στην αναζήτηση εργασίας ή κινείστε όπως και η υπόλοιπη αγορά υποψηφίων; (αγγελίες, ιστοσελίδες κλπ) Εργαστήκατε για πολλά χρόνια σε μια εταιρεία και τώρα σας λείπει η πληροφορία και οι κατάλληλες γνωριμίες; Έχετε χάσει
Η άριστη εξυπηρέτηση των πελατών, δεν δηλώνεται απλώς. Πρέπει να ακολουθεί κάθε δραστηριότητα του προσωπικού σας. Διαβάστε τι ενοχλεί περισσότερο τους πελάτες σε ένα κατάστημα, μετά από πανευρωπαική έρευνα σε επισκέπτες καταστημάτων! (λιανεμπόριο) Η «φιλική κουβεντούλα» που θέλει να κάνει το προσωπικό (21%) Το να με αγνοούν μέσα στο κατάστημα (19%) Το να μην γνωρίζουν