BLOG

    • 2014-03-24
    • 3732
    • 0

    Πωλητές ή Παραγγελιολήπτες;

    Χιλιάδες εργαζόμενοι απασχολούνται στον κλάδο των πωλήσεων. Δεκάδες είναι οι εταιρείες που αναζητούν συνεχώς προσωπικό για τις πωλήσεις τους. Αν και είναι η κορυφαία θέση εργασίας, σε αριθμό καταχωρήσεων, δεν υπάρχει καμία σχολή και κανένα πτυχίο, που να ορίζει έναν επαγγελματία, ως Πωλητή. Αποτέλεσμα; Να υπάρχει μια σημαντική παρανόηση σχετικά με την θέση και τα καθήκοντα. Σκιαγραφώντας

    • 2014-03-14
    • 3142
    • 0

    Πωλητής VS Παραγγελιολήπτης

    3/14/2014 Ένα έγκυρο τεστ Αξιολόγησης Πωλητών Κατεβάστε από εδώ το αρχείο

    • 2014-03-05
    • 3022
    • 0

    Κτίστε & Ενισχύστε το Επαγγελματικό σας Προφίλ στο LinkedIn!

    3/5/2014 Η αξιοποίηση των Social Media αποτελεί επαγγελματική προτεραιότητα, τόσο για τους εργαζόμενους όσο και για τους επιχειρηματίες. Ένας εργαζόμενος πρέπει να είναι ορατός στην αγορά, είτε εργάζεται σήμερα είτε βρίσκεται σε αναζήτηση νέας εργασίας. Σύμβουλοι Ανθρώπινου Δυναμικού, Headhunters, συνεργάτες, πελάτες και προμηθευτές, ασχολούνται καθημερινά με το απόλυτο εργαλείο επαγγελματικής δικτύωσης, το LinkedIn. Εσείς θα

    • 2014-02-25
    • 3540
    • 0

    ΔΙΛΗΜΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

    Πριν ξεκινήσετε την διαδικασία, πρέπει να αποφασίστε και ανάμεσα στα παρακάτω σημαντικά διλήμματα: Δίνετε προτεραιότητα στο να καλύψετε το κουτάκι στο οργανόγραμμα (θεσοκεντρική προσέγγιση) ή να βρείτε τον κατάλληλο άνθρωπο (ανθρωποκεντρική προσέγγιση)? Προτιμάτε η θέση να μένει κενή μέχρι να βρεθεί ο κατάλληλος (και οι υπόλοιποι εργαζόμενοι να έχουν μεγαλύτερο όγκο εργασίας) ή να συνεχίσει άμεσα

    • 2014-02-19
    • 3427
    • 0

    Ποια στελέχη πρέπει να προσλάβετε και γιατί

    Μια εταιρεία είναι τόσο καλή όσο και οι εργαζόμενοι της. Τα στελέχη «Α», είναι λίγα και βρίσκονται στην κορυφή, σε θέματα δεξιοτήτων, αποτελεσμάτων και προσωπικότητας. Ακολουθούν οι «Β», περισσότεροι και λιγότερο ικανοί, οι «Γ» και τέλος οι «Δ» (μεγάλη ποσότητα και ελάχιστη ποιότητα). Οι «Α» επιλέγουν υφισταμένους και συνεργάτες που ανήκουν στην ίδια κατηγορία γιατί

    • 2014-02-06
    • 3716
    • 0

    Πως Μπορείτε να Αυξήσετε τις Πωλήσεις του Καταστήματός σας;

    Μέσα στο σημερινό περιβάλλον κρίσης, μειωμένου αγοραστικού εισοδήματος και έντονου ανταγωνισμού, υπάρχουν πάντα –ανέξοδοι – τρόποι να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Οι σημαντικότερες συμβουλές μας είναι οι εξής:1. Δείτε τον χώρο του καταστήματος σας με τα μάτια του πελάτηΕίναι ευχάριστος και άνετος; Προδιαθέτει θετικά για να παραμείνει ο πελάτης και να ξοδέψει περισσότερα; Προσθέστε μικρές

    • 2014-01-30
    • 3548
    • 0

    Σε Πόσες Μέρες μια Συμπεριφορά Γίνεται Συνήθεια;

    Ο Αριστοτέλης ήταν σαφής: «Είμαστε αυτό που κάνουμε επαναλαμβανόμενα». «Αν οι νέοι συνειδητοποιούσαν πόσο γρήγορα θα γίνουν δέσμιοι των συνηθειών τους, θα έδειχναν μεγαλύτερη προσοχή στη συμπεριφορά τους» είχε γράψει ο William James. Πώς ακριβώς όμως μπορεί κανείς να «επανασυνδέσει» τις συνήθειές του από τη στιγμή που θα παγιωθούν στην καθημερινή του ρουτίνα; Όταν ο

    • 2014-01-29
    • 3047
    • 0

    Οι Πέντε Σημαντικότερες Συμβουλές για την Αναζήτηση Εργασίας

    ΤΑ ΝΕΑ 1/29/2014 Άρθρο του κ. Παπαχατζή όπως δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα Τα Νέα, Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014 Κατεβάστε από εδώ το αρχείο

Powered by Apogee IS