Πως μπορείτε να βελτιώσετε την δέσμευση και παρακίνηση των εργαζομένων, αν δεν μπορείτε να κάνετε αυξήσεις μισθών;

Ακόμα και αν το budget της εταιρείας δεν μπορεί να προσφέρει υψηλότερες οικονομικές απολαβές που αξίζουν οι εργαζόμενοι, μπορεί ωστόσο να επηρεάσει θετικά τους μη οικονομικούς παράγοντες!

Δείτε τους 10+1 σημαντικότερους τρόπους και δράσεις:

1. Βελτίωση εταιρικής κουλτούρας & εργασιακού περιβάλλοντος – ξεκινώντας από τις “ανοικτές πόρτες”, το καθημερινό χαμόγελο και την ευγένεια στην εσωτερική επικοινωνία, το ενδιαφέρον για τον/ την συνάδελφο, αποφυγή “κουτσομπολιού” κλπ
2. Βελτίωση δεξιοτήτων καθημερινής παρακίνησης των managers προς υφισταμένους – οι περισσότεροι εργαζόμενοι αποχωρούν, όχι γιατί βρήκαν μια νέα θέση με λίγα ευρώ παραπάνω, αλλά επειδή η συνεργασία με τους managers δεν ήταν καλή
3. Εστιασμένη εκπαίδευση και νέες ευκαιρίες μάθησης – το κόστος μιας εκπαίδευσης που δεν μπορεί να καλύψει προσωπικά ο/η εργαζόμενος/η και που ανανεώνει το εργασιακό ενδιαφέρον και την αυτοπεποίθηση του/της και νιώθει την στήριξη της εταιρείας
4. Κατάλληλα εργαλεία υποστήριξης της εργασίας – ένας σύγχρονος υπολογιστής, προγράμματα ανά θέση εργασίας πχ γραφιστική, εργαλεία απομακρυσμένης εργασίας
5. Ηθική αναγνώριση των αποτελεσμάτων ατόμων και ομάδων – συνήθως η επικοινωνία γίνεται μόνον για κριτική και η καλή απόδοση θεωρείται δεδομένη – το “μπράβο” δεν στοιχίζει, αλλά προσφέρει πολύτιμη ικανοποίηση σε έναν/ μια εργαζόμενο/η
6. Ενίσχυση ομαδικότητας και συνεργασίας – αίσθηση του Ανήκειν – κοινές δράσεις πχ αιμοδοσία, δενδροφύτευση ή μικρές αποδράσεις όπως ένα γεύμα ή δείπνο, ή μια γιορτή για τα παιδιά, “δένουν” τους εργαζόμενους με την εταιρεία
7. Στοχοθετήσεις – ποσοτικές και ποιοτικές – που να λειτουργούν ως προκλήσεις ανάπτυξης και άμιλλας – η αξιολόγηση – εφόσον εκπαιδευτούν κατάλληλα οι αξιολογητές στην χρήση της – είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο καθοδήγησης και παρακίνησης
8. Εκπαίδευση σε νέες προσωπικές δεξιότητες που αποτελούν και “κτήμα” ενός/ μιας εργαζόμενου/ης – οι “ήπιες” δεξιότητες συνήθως θεωρούνται δεδομένες και σπάνια ένας/ μια εργαζόμενος/η νιώθει την ανάγκη να επενδύσει σε αυτές. Αν η εταιρεία δώσει βαρύτητα στην μάθηση ήπιων δεξιοτήτων, θα διαπιστώσει ότι η ανταπόκριση είναι άμεση
9. Μικρές εσωτερικές παροχές – έκτακτη δωροκάρτα, θέση πάρκινγκ, αναμνηστική πλακέτα, βιβλίο, κέρασμα στην γιορτή κλπ, είναι ευκαιρίες που συνδέουν τους ανθρώπους
10. Συχνότερη ανάθεση εργασιών για την βελτίωση εργασιακού ενδιαφέροντος – ο/η εργαζόμενος δεν πρέπει να νιώθει εργασιακή ρουτίνα. Διατηρήστε όμως εσωτερική ισορροπία και μην επιβαρύνετε συνεχώς τους πιο πρόθυμους!
11. Μικρές και τακτικές παροχές: υβριδική εργασία – τηλεργασία, casual Friday, μεγαλύτερα lunch breaks, λιγότερες ώρες εργασίας την Παρασκευή το μεσημέρι, ειδικά το καλοκαίρι κλπ

Στο πλαίσιο της ανάπτυξης των ανθρώπων σας, προτείνουμε ένα ευρύ φάσμα εκπαιδευτικών λύσεων που θα αναδείξουν τα στελέχη και θα βελτιώσουν σημαντικά τις δεξιότητες τους.

👉 Δείτε τις προτάσεις μας: www.anadeixi.gr/seminars_/

#anadeixi #humanresources

Powered by Apogee IS