Top 10 των δηλώσεων που δεν θέλουν να ακούν οι πελάτες από το προσωπικό σας!
  • 1614
  • 0

Top 10 των δηλώσεων που δεν θέλουν να ακούν οι πελάτες από το προσωπικό σας!

  1. «δεν είναι δική μου δουλειά»
  2. «δεν ξέρω/ δεν το γνωρίζω»
  3. «διαφωνώ μαζί σας/ δεν έχετε δίκιο»
  4. «μου κάνει εντύπωση που δεν μας γνωρίζετε/ δεν γνωρίζετε τα προϊόντα μας»
  5. «πρώτη φορά το ακούω αυτό από πελάτη μας»
  6. «ένα λεπτάκι / μια στιγμούλα/ ένα φαξάκι/ μια υπογραφούλα»
  7. «λυπάμαι, κλείνουμε τώρα, ξανακαλέστε / ξαναπεράστε αύριο»
  8. «πείτε μου πάλι το όνομα σας και τι ακριβώς θέλετε»
  9. «είστε ο πρώτος πελάτης που παραπονιέται για τα προϊόντα μας/ εξυπηρέτηση μας»
  10. «αυτό που ζητάτε είναι ενάντια στην πολιτική της εταιρείας μας»


Αν αναγνωρίζετε αυτά τα συμπτώματα στην συμπεριφορά του προσωπικού σας, είναι η κατάλληλη στιγμή για την εκπαίδευση τους στην Άριστη Εξυπηρέτηση Πελατών!





Powered by Apogee IS