- «δεν είναι δική μου δουλειά»
- «δεν ξέρω/ δεν το γνωρίζω»
- «διαφωνώ μαζί σας/ δεν έχετε δίκιο»
- «μου κάνει εντύπωση που δεν μας γνωρίζετε/ δεν γνωρίζετε τα προϊόντα μας»
- «πρώτη φορά το ακούω αυτό από πελάτη μας»
- «ένα λεπτάκι / μια στιγμούλα/ ένα φαξάκι/ μια υπογραφούλα»
- «λυπάμαι, κλείνουμε τώρα, ξανακαλέστε / ξαναπεράστε αύριο»
- «πείτε μου πάλι το όνομα σας και τι ακριβώς θέλετε»
- «είστε ο πρώτος πελάτης που παραπονιέται για τα προϊόντα μας/ εξυπηρέτηση μας»
- «αυτό που ζητάτε είναι ενάντια στην πολιτική της εταιρείας μας»
Αν αναγνωρίζετε αυτά τα συμπτώματα στην συμπεριφορά του προσωπικού σας, είναι η κατάλληλη στιγμή για την εκπαίδευση τους στην Άριστη Εξυπηρέτηση Πελατών!