Σκοπός Σεμιναρίου
Οι πελάτες αντιδρούν αρνητικά όταν αισθάνονται ότι τους "πιέζουν" να προχωρήσουν σε αγορά. Διακρίνουν αυτή την πίεση στον τρόπο επικοινωνίας του πωλητή, ο οποίος προσπαθεί πιεστικά να κλείσει μια συμφωνία. Σε αυτή την περίπτωση, και οι δύο πλευρές βιώνουν το stress και τη δυσαρέσκεια, με αποτέλεσμα την αποτυχία στις πωλήσεις!
Ενδυναμώνοντας την ομάδα των πωλητών σας μέσω της μείωσης του stress που αισθάνονται κατά την πώληση, επιτυγχάνετε ελκυστικότερη προσέγγιση του πελάτη και περισσότερες πωλήσεις!
Θεματολόγιο
Τι είναι στρες
Πως επιδρά στην καθημερινότητα, την συμπεριφορά και την κουλτούρα της επαγγελματικής και προσωπικής ζωής
Πως "διαβρώνει" τη σωματική και νοητική υγεία αργά και σταθερά
Τι πρέπει να κάνουμε για να κρατάμε το στρες χαμηλά και να μην επηρεάζει τις δυναμικές μας
Πως αυξάνεται η αυτοπεποίθηση μας με τη σωστή διαχείριση στρες
Πως το στρες επηρεάζει την διαχείριση της στρατηγικής πωλήσεων
Πως επηρεάζει το στρες την ενδοεταιρική επικοινωνία, συνεργασία, ομαδικότητα και τη δημιουργία υποστηρικτικού περιβάλλοντος
Πως μπορούμε να μειώσουμε το στρες του πελάτη μας για να τον κάνουμε πιο δεκτικό στα μηνύματα που θέλουμε να περάσουμε
Τεχνικές άμεσης αποφόρτισης του στρες
Πόροι αποφόρτισης του στρες
Case studies και test stress στην διάρκεια του workshop
Σε ποιους απευθύνεται
Στα στελέχη της ομάδας πωλήσεων της εταιρείας σας που έρχονται καθημερινά σε επαφή με τους πελάτες σας με σκοπό την άριστη εξυπηρέτησή τους και στην αύξηση των πωλήσεων μέσω επικερδών συμφωνιών.
Οφέλη από τη συμμετοχή σας
- Αύξηση απόδοσης
- Βελτίωση επικοινωνίας
- Προστασία της υγείας
- Δημιουργία πελατειακών σχέσεων
- Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων
- Εστίαση και διαύγεια στη διαδικασία πώλησης
- Βελτίωση επεξεργασίας πληροφοριών