Σκοπός Σεμιναρίου
Σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον όπου η τιμή αποτελεί βασικό κριτήριο επιλογής καταλύματος (booking, all inclusive κλπ) ή χώρου εκδήλωσης, η διαφοροποίηση μπορεί να επιτευχθεί μέσω εστίασης στην πελατοκεντρική συμπεριφορά, κάνοντας κάθε πελάτη ξεχωριστά να πάρει την εμπειρία του VIP.
Η βελτίωση των δεξιοτήτων πωλήσεων υπηρεσιών του προσωπικού σας, σε όλους τους χώρους του συγκροτήματος, θα αυξήσει τα έσοδα της επιχείρησης, από παράλληλες δραστηριότητες και υπηρεσίες που σήμερα παραμένουν μερικώς ανεκμετάλλευτες με αποτέλεσμα να χάνονται σημαντικοί πόροι.
Θεματολόγιο
Sales Management
Έξυπνες τεχνικές πωλήσεων στο τηλέφωνο (ενημέρωση)
Επαγγελματικές τεχνικές πωλήσεων στην υποδοχή του πελάτη
Τεχνικές πωλήσεων στην προώθηση κοινωνικών εκδηλώσεων
Διαμόρφωση ελκυστικών επιστολών και emails σε παλιούς και νέους πελάτες
Τεχνικές συμπληρωματικών πωλήσεων - cross selling & up selling
After sales service: μείνετε σταθερά στη μνήμη και τις επιλογές του πελάτη
Customer Service Management
Άριστη εξυπηρέτηση στην υποδοχή και το service
Ενεργητική ακρόαση, στάση σώματος, επαγγελματική συμπεριφορά
Λεξιλόγιο που πρέπει να χρησιμοποιείτε και να αποφεύγετε στις συναλλαγές σας με πελάτες
Αποτελεσματική διαχείριση αντιρρήσεων, φορτισμένων και δύσκολων πελατών στο τηλέφωνο και την προσωπική επαφή
Follow up και δημιουργία άριστων εντυπώσεων φιλοξενίας και εξυπηρέτησης
Σε ποιους απευθύνεται
Στο προσωπικό του ξενοδοχείου σας που έρχεται σε καθημερινή επαφή με τους πελάτες, είτε στην εξυπηρέτηση – προσωπική, τηλεφωνική, ηλεκτρονική – είτε στην διαδικασία πώλησης υπηρεσιών – αίθουσες, εκδηλώσεις, συνέδρια κλπ. Μπορείτε να επιλέξετε το προσωπικό που θα παρακολουθήσει το σύνολο της εκπαίδευσης, είτε κάθε ανεξάρτητη ενότητα.
Οφέλη από τη συμμετοχή σας
- Βελτίωση της πελατοκεντρικής προσέγγισης και συμπεριφοράς του προσωπικού
- Άριστες τεχνικές εξυπηρέτησης που μένουν στην μνήμη – και τις συστάσεις – του πελάτη σας
- After sales επικοινωνία για νέα επίσκεψη/ συνεργασία
- Βελτίωση των ικανοτήτων πωλήσεων – υπηρεσίες, αναβάθμιση, συμπληρωματική πώληση
- Αύξηση της κερδοφορίας της επιχείρησης