- 2021-01-08
- By anadeixiadmin
- In
- 1693
- 0
Managing Important Customers and Create Mutual Value
Η διαχείριση των πελατών στρατηγικής σημασίας που εξυπηρετούν τις προτεραιότητες μίας επιχείρησης είναι κρίσιμος παράγοντας βιωσιμότητας και ανάπτυξης καθώς οι ραγδαίες μεταβολές στις συνθήκες της αγοράς και η επιτάχυνση του ανταγωνισμού απαιτούν σημαντικές πρωτοβουλίες από τις εταιρείες και νέους τρόπους στρατηγικής πωλήσεων.
Με το σεμινάριο αυτό οι ΚΑΜ θα αποκτήσουν νέες δεξιότητες σχετικές με την υποστήριξη λογαριασμών στρατηγικών πελατών και θα αναβαθμίσουν τις βασικές δεξιότητες συμβουλευτικών πωλήσεων με σκοπό την εδραίωση της συνεργασίας με τους πελάτες και τη διασφάλιση της επέκτασης του εταιρικού πελατολογίου, και θα μπορούν να:
> κατατάσσουν με σωστά κριτήρια τους πελάτες στρατηγικής σημασίας
> αναβαθμίσουν την εικόνα της εταιρείας ως στρατηγικό προμηθευτή
> θεωρούνται από τους πελάτες ως στρατηγικοί συνεργάτες
> επεκτείνουν τους λογαριασμούς των πελατών
> μάθουν σύγχρονες τεχνικές πωλήσεων
> έχουν ευελιξία και λύσεις για τις ανάγκες των πελατών
> μπορούν να υποστηρίξουν τους πελάτες μετά την πώληση κ.ά.
Relational Development Model – Customer Value – Consultative Selling
Adaptive Selling – Strategies for overcoming Objections – FAB model
Building Loyalty and Value – Elevator pitch – After sales support
Combined with personal Consultative Selling Coaching
Tailor made Corporate Project for workplace application
Follow up seminar
– Όλα τα ενδοεταιρικά σεμινάρια διεξάγονται δια ζώσης ή μέσω πλατφόρμας, σύμφωνα με τις δικές σας ανάγκες και προτεραιότητες
– Τα σεμινάρια διεξάγονται στα ελληνικά και αναφέρονται οι αγγλικές ορολογίες για την σχετική κατάρτιση των συμμετεχόντων
– Προηγούνται διερευνητικές συναντήσεις με τις διευθύνσεις για την καταγραφή αναγκών των τμημάτων
– Όλα τα σεμινάρια μπορούν να συνδυαστούν με ατομικό ή ομαδικό Coaching
– Η αξία της εκπαίδευσης μπορεί να καλυφθεί μέσω των πόρων ΛΑΕΚ