Σκοπός Σεμιναρίου
Το 20% των πελατών, είναι υπεύθυνο για το 80% του τζίρου κάθε εταιρείας. Οι μεγάλοι πελάτες είναι στόχος όλων των εταιρειών και για τον λόγο αυτό και οι ίδιοι αναγνωρίζουν την αξία τους και είναι σκληροί διαπραγματευτές. Απαιτείται ειδικός χειρισμός στην καθημερινή προσωπική, γραπτή και ηλεκτρονική επικοινωνία που μπορεί να εδραιώσει το αίσθημα ισότιμης και αμοιβαία ωφέλιμης συνεργασίας, ενώ παράλληλα μειώνεται σημαντικά το μερίδιο του ανταγωνισμού και μεγαλώνει η απόσταση που χωρίζει την εταιρεία σας από άλλες εταιρείες του κλάδου σας.
Θεματολόγιο
Πελατοκεντρική προσέγγιση και συμπεριφορά στις επαφές με μεγάλους πελάτες, ως στοιχείο διαφοροποίησης από τον ανταγωνισμό
Διαχείριση και ιεράρχηση πελατολογίου και επισκέψεων σε πελάτες
Key account matrix: κατατάξτε τους πελάτες σας με αντικειμενικότητα
Προσδιορισμός ετήσιας στρατηγικής για κάθε key account πελάτη σας
Διαχείριση επαγγελματικού χρόνου και προτεραιοτήτων (επείγον & σημαντικό)
Η έννοια της Αλλαγής (change management) και πως μπορείτε να την διαχειριστείτε αποτελεσματικά στην εργασία σας
After sales key account management: μείνετε πρώτη προτεραιότητα στη μνήμη του πελάτη και ΜΕΤΑ την πώληση
Case studies και παραδείγματα σε όλη την διάρκεια του σεμιναρίου
Σε ποιους απευθύνεται
Σε key account managers, area managers και επιθεωρητές πωλήσεων της εταιρείας σας που διαχειρίζονται μεγάλους λογαριασμούς πελατών (Β2Β ή Β2C).
Οφέλη από τη συμμετοχή σας
- Διακράτηση σημαντικών πελατών της εταιρείας
- Αύξηση του κύκλου εργασιών με το σημαντικότερο πελατολόγιο σας
- Αντιμετώπιση των επιχειρημάτων του ανταγωνισμού
- Βελτίωση της πελατοκεντρικής προσέγγισης και στρατηγικής