Dealing with difficult Customers

Dealing with difficult Customers

Effective Techniques for Dealing with Difficult Customers and Situations
Handling Complaints, Difficult Emotions and Negative Customers

H διαχείριση των δύσκολων και απαιτητικών πελατών αποτελεί μια πρόκληση για κάθε εταιρεία. Η αποτελεσματική διαχείριση οδηγεί στη διακράτηση πελατών, την έμμεση διαφήμιση και ισχυροποίηση της φήμης της εταιρείας,  την προσέλκυση νέων πελατών, ενώ βελτιώνει γενικότερα το κλίμα, τη συνεργασία και την κουλτούρα της εταιρείας. Οι δύσκολοι πελάτες, μας αιφνιδιάζουν για αυτό θα πρέπει να είμαστε κατάλληλα προετοιμασμένοι αποφεύγοντας την σύγκρουση και διαχειριζόμενοι με κατάλληλο τρόπο το αναπόφευκτο στρες της διαδικασίας!

Interpersonal Skills – Proactive and Reactive techniques – Self Management
Survival Guide – 5 steps to Handle Difficult Customers – Empathy – Personality types
Personal Connection with Customer – Active Listening – Body Language
Verbal, Nonverbal, Telephone and Written Communication Skills

Combined with personal Coaching
Follow up seminar

– Όλα τα ενδοεταιρικά σεμινάρια διεξάγονται δια ζώσης ή μέσω πλατφόρμας, σύμφωνα με τις δικές σας ανάγκες και προτεραιότητες
– Τα σεμινάρια διεξάγονται στα ελληνικά και αναφέρονται οι αγγλικές ορολογίες για την σχετική κατάρτιση των συμμετεχόντων
– Προηγούνται διερευνητικές συναντήσεις με τις διευθύνσεις για την καταγραφή αναγκών των τμημάτων
– Όλα τα σεμινάρια μπορούν να συνδυαστούν με ατομικό ή ομαδικό Coaching
– Η αξία της εκπαίδευσης μπορεί να καλυφθεί μέσω των πόρων ΛΑΕΚ

Powered by Apogee IS