- 2021-01-08
- By anadeixiadmin
- In
- 1844
- 0
Build a strong Customer Experience Culture, make Loyal Customers
Differentiate your brand from competitors, in an ever-changing world
Η παροχή άριστων υπηρεσιών από όλα τα στελέχη μιας εταιρείας προς τους πελάτες, θα αποτελέσει κορυφαίο σημείο διαφοροποίησης στην προσεχή τριετία. Οι πελάτες – μικροί και μεγάλοι – αποτελούν περιουσιακό στοχείο για μια εταιρεία και πρέπει να αντιμετωπίζονται όπως τους αξίζει. Ένας πελάτης που δεν βρίσκει την κατάλληλη υποστήριξη και επαγγελματική συμπεριφορά μπορεί να «τιμωρήσει» μια εταιρεία απλώς με το να επιλέξει τον ανταγωνιστή της. Η τιμή δεν αποτελεί πρώτη προτεραιότητα για εκείνο το αγοραστικό μέρος της αγοράς – Β2Β & Β2C – που επιλέγει ως πρωταρχική αιτία επιλογής, την συμπεριφορά ή διαφορετικά την απόκτηση customer experience. Οι πελάτες σήμερα είναι έτοιμοι να πληρώσουν αυτή την αντιμετώπιση αρκεί να τύχουν της αμέριστης προσοχής μιας εταιρείας και του προσωπικού της!
Customer Service - Customer Satisfaction - Customer Expectations
Effective Communication techniques – Positive Attitude – Being a People Person
Make your Customer feel like a VIP – Empathy and Customer’s Problem
Spotting the Complaint, Handling Difficult Customers – Emotional Connection
Customer Experience – Loyalty and Business Revenue
Combined with CX Team Coaching
Tailor made Corporate Project for workplace application
Follow up seminar
– Όλα τα ενδοεταιρικά σεμινάρια διεξάγονται δια ζώσης ή μέσω πλατφόρμας, σύμφωνα με τις δικές σας ανάγκες και προτεραιότητες
– Τα σεμινάρια διεξάγονται στα ελληνικά και αναφέρονται οι αγγλικές ορολογίες για την σχετική κατάρτιση των συμμετεχόντων
– Προηγούνται διερευνητικές συναντήσεις με τις διευθύνσεις για την καταγραφή αναγκών των τμημάτων
– Όλα τα σεμινάρια μπορούν να συνδυαστούν με ατομικό ή ομαδικό Coaching
– Η αξία της εκπαίδευσης μπορεί να καλυφθεί μέσω των πόρων ΛΑΕΚ