Σκοπός Σεμιναρίου
Η μελέτη της "κρίσης" όταν αυτή ξεσπάσει και πως τη διαχειριζόμαστε σε επίπεδο συντονισμού, διαδικασίας, συμμετοχής εμπλεκόμενων και επικοινωνιακά, αποσκοπώντας στο μικρότερο δυνατό κόστος για τον οργανισμό, και στη διατήρηση ή ακόμα και αναβάθμιση της εικόνας του οργανισμού.
Επίσης προετοιμαζόμαστε ώστε να αποφύγουμε τις κρίσεις στο στάδιο της πρόληψης, μελετώντας τα πιθανά σενάρια μελλοντικών κρίσεων σε όλους τους τομείς λειτουργίας της εταιρείας.
Θεματολόγιο
Διαχείριση Κρίσεων. Έννοιες και ορισμοί
Μορφές Κρίσεων
Κατηγοριοποίηση Πιθανών Περιστατικών
Λόγοι εμφάνισης των Κρίσεων
Η ανατομία μιας κρίσης και η πρόβλεψή της
Τι είναι / επιτυγχάνει ένα σύστημα “Crisis Management”;
Οι κύριοι συμμετέχοντες / εμπλεκόμενοι
Η διαδικασία Αξιολόγησης Κινδύνου
- Πιθανότητα (Likelihood)
- Συνέπειες (Impact)
- Τρωτότητα (Vulnerability)
- Προτεραιότητα (Priority)
Σχέδια Δράσης
Ομάδες διαχείρισης & Στόχοι Αρμοδιότητες
- Εξωτερικοί Σύμβουλοι
Διαχείριση IMCS = PR & ΜΜΕ MANAGEMENT (Διαχείριση ΜΜΕ)
- Φόρμες, έντυπα, εργαλεία προς καθημερινή επαγγελματική χρήση
Σε ποιους απευθύνεται
Σε ανώτερα και ανώτατα στελέχη εταιρειών που διαχειρίζονται έργα και προσωπικό, ώστε να είναι σε θέση να εστιάσουν αποτελεσματικά στα νέα δεδομένα και να επιτύχουν τους στόχους που διαχειρίζονται, ενώ παράλληλα επιτυγχάνουν την μέγιστη συμμετοχή των υφισταμένων τους.
Οφέλη από τη συμμετοχή σας
- Βελτιώνετε την αποτελεσματικότητα σας στα νέα δεδομένα και στο ευμετάβλητο και ασταθές επιχειρηματικό περιβάλλον
- Επιτυγχάνετε την μεγαλύτερη δυνατή δέσμευση των ανθρώπων σας με τους περιορισμένους πόρους που έχετε στην διάθεση σας