Σκοπός Σεμιναρίου
Η ανάπτυξη των ικανοτήτων του προσωπικού που δραστηριοποιείται στα καταστήματα σας, ώστε να ανακαλύπτουν, κατατάσσουν και ικανοποιούν τις ανάγκες των πελατών σας, σύμφωνα με τις αρχές του σύγχρονου και αποτελεσματικού merchandising.
Με συστηματικό και πρακτικό τρόπο θα διακρίνουν και αξιοποιούν, τις ευκαιρίες που υπάρχουν για περισσότερες πωλήσεις στον χώρο του καταστήματος.
Θεματολόγιο
Τεχνικές άριστης υποδοχής & εξυπηρέτησης του πελάτη, στο κατάστημα λιανικής
Η γλώσσα του σώματος και τα μηνύματα που στέλνει στον πελάτη
Τεχνικές προσέγγισης και λεξιλόγιο που πρέπει να χρησιμοποιείτε και να αποφεύγετε
Γενικές αρχές σύγχρονου & αποτελεσματικού Merchandising στο κατάστημα
Promotion mix & προσανατολισμός επιτυχημένων προωθητικών ενεργειών
Ο Πελάτης και τα χαρακτηριστικά του. Πως κινείται στον χώρο, ποιες οι επιθυμίες του
Ποιες νέες επιθυμίες μπορούμε να δημιουργήσουμε για νέες αυθόρμητες αγορές
Το κατάστημα και τα σημείο πώλησης. Γνωρίστε το κατάστημα στον πελάτη σας!
Πρωτεύοντα και δευτερεύοντα σημεία πωλήσεων και κυκλοφορία του καταναλωτή
Χώρος καταστήματος και οι επιμέρους ιδιομορφίες του
Τι βλέπει ο πελάτης στο κατάστημα σας και τι από όλα τον προσελκύει?
Ράφι, διάταξη προϊόντων και κατανομή του χώρου (space to sales)
Φωτισμός του καταστήματος, κρεμάστρες, κούκλες, ράφια, προβολές,προωθητικό υλικό (POP & POS, ποστερέττες, διαφημιστικά), κάρτες πιστότητας πελατών
Τιμές των προϊόντων και πως πρέπει να προβάλλονται ιδανικά
Επτά βασικά Πρέπει για το αποτελεσματικό merchandising
Σε ποιους απευθύνεται
Σε προσωπικό καταστημάτων, σε merchandisers, σε υπεύθυνους λειτουργίας καταστημάτων, σε franchisees, σε προσωπικό τμημάτων marketing, που επιθυμούν να αξιοποίησουν και εφαρμόσουν στην πράξη όλες τις εναλλακτικές δυνατότητες πωλήσεων εντός των χώρων ενός καταστήματος
Οφέλη από τη συμμετοχή σας
- Βελτιώνετε το επίπεδο της εξυπηρέτησης σας και ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό
- Αξιοποιείτε ιδανικά κάθε τετραγωνικό μέτρο του καταστήματος σας
- Προβάλλετε καλύτερα τα εμπορεύματα σας
- Προσελκύετε περισσότερους επισκέπτες στο κατάστημα σας
- Αυξάνετε τις πωλήσεις σας, κύριες και συμπληρωματικές
- Αξιοποιείτε καλύτερα την παρουσία κάθε εργαζόμενου στο εσωτερικό του καταστήματος