Σκοπός Σεμιναρίου
Ακόμα και σήμερα, υπάρχουν σημαντικές ευκαιρίες αύξησης των πωλήσεων και βελτίωσης της προσέγγισης με παλιούς και υποψήφιους πελάτες, μέσω της στοχευμένης εκπαίδευσης του ανθρώπινου δυναμικού πωλήσεων. Αναπτύξτε επαγγελματικά τους πωλητές σας, ώστε να αλλάξουν τον τρόπο προσέγγισης τους, μπροστά στις συνθήκες κρίσης στην αγορά!
Θεματολόγιο
Ο σημερινός σας επαγγελματικός ρόλος και πως θα τον αξιοποιήσετε καλύτερα
Διάκριση και ομαδοποίηση του πελατολογίου σας και η άριστη κατανομή του χρόνου επισκέψεων
Τα στάδια πωλήσεων πελατοκεντρικής προσέγγισης
Τι αλλάζει πλέον στις καταναλωτικές συνήθειες και πως δαπανά ο πελάτης (καταναλωτής και έμπορος) το διαθέσιμο εισόδημα του
Πως θα διαφοροποιηθείτε ουσιαστικά από τους ανταγωνιστές σας, στα μάτια του πελάτη
Πως θα μιλήσετε στους πελάτες για τα Οφέλη που αποκομίζουν και όχι για τα Χαρακτηριστικά των προιόντων σας!
Το σχήμα παρουσίασης και τι πρέπει να περιλαμβάνει, για να είναι ελκυστικό στους πελάτες
Το νέο λεξιλόγιο που μπορείτε να χρησιμοποιείτε και τι πρέπει να αποφεύγετε στην καθημερινή επικοινωνία σας
Τεχνικές διαχείρισης βασικών αντιρρήσεων
Η διερεύνηση των πραγματικών αναγκών του πελάτη και η λίστα των επιχειρημάτων σας
Το κλείσιμο της κύριας πώλησης
Έξυπνες τεχνικές συμπληρωματικών πωλήσεων
Case studies και παραδείγματα σε όλη την διάρκεια του σεμιναρίου
Σε ποιους απευθύνεται
Σε στελέχη πωλήσεων (πωλητές, επιθεωρητές, προϊσταμένους πωλήσεων) που αναζητούν τρόπους και τεχνικές να επαναπροσεγγίσουν αποτελεσματικά το πελατολόγιο τους και να αναπτύξουν τις πωλήσεις. Όταν αλλάζουν οι συνθήκες της αγοράς και οι συμπεριφορές των καταναλωτών, είναι απαραίτητο να προσαρμόζονται κατάλληλα και οι τεχνικές πωλήσεων!
Οφέλη από τη συμμετοχή σας
- Βελτιώνετε την προσέγγιση σας με το υπάρχον και νέο πελατολόγιο σας (B2B, B2C, B2B2C)
- Εξοπλίζεστε με σύγχρονες τεχνικές προσέγγισης που λαμβάνουν υπόψιν τις νέες συνθήκες της αγοράς
- Εκπαιδεύεστε σε πρακτικές τεχνικές πωλήσεων που θα σας βοηθήσουν ουσιαστικά να διαχειριστείτε τις απαιτήσεις του πελάτη
- Βελτιώνετε την αποτελεσματικότητα σας στις καθημερινές επισκέψεις σας στο πελατολόγιο σας
- Διαφοροποιήστε από τους ανταγωνιστές σας
- Στοχεύετε στην απόκτηση μεγαλύτερου μεριδίου αγοράς και στη διακράτηση των πελατών σας