Σκοπός Σεμιναρίου
Οι αποφάσεις των καταναλωτών για αγορές προϊόντων λαμβάνονται κυρίως με το Συναίσθημα (70%) και λιγότερο με την Λογική (30%). Ένας πωλητής για να διακρίνει τα συναισθηματικά κίνητρα των πελατών του και να επιτυγχάνει αποτελεσματικές πωλήσεις αλλά και διακράτηση πελατών, πρέπει να γνωρίζει και να αξιοποιεί την Συναισθηματική Νοημοσύνη καθώς τα συναισθήματα είναι έμφυτα σε όλους και αποτελούν την κινητήριο δύναμη για νέες αγορές και συνεργασίες.
Θεματολόγιο
Προσωπικές δεξιότητες
Αυτοκυριαρχία
Αυτοπαρακίνηση
Αυτοπεποίθηση
Επίγνωση συναισθημάτων
Δέσμευση
Δυναμική διεκδίκηση
Προσωπική ενδυνάμωση
Διαχείριση συναισθημάτων
Ανάγνωση συναισθημάτων των πελατών
Συναισθηματική σύνδεση με τους πελάτες
Κοινωνικές δεξιότητες
Καλλιέργεια σχέσεων
Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση πελατών
Πιστότητα πελατών
Διαχείριση δυσαρεστημένων πελατών
Δημιουργία ομάδων
Επικοινωνία του συναισθηματικού εγκεφάλου
Διαχείριση αλλαγής
Επίτευξη στόχων
Διαχείριση διαφορετικότητας
Στρες και συναισθήματα
Cases studies, μετρητές stress, ΕQ Test
Σε ποιους απευθύνεται
Σε έμπειρα στελέχη πωλήσεων που διαθέτουν σημαντική τεχνοκρατική εκπαίδευση και συμπεριφορά και δυσκολεύονται να προσεγγίσουν «συναισθηματικά» τους πελάτες και να αντιληφθούν τα μηνύματα που εκπέμπει η άλλη πλευρά και χρειάζονται την κατάλληλη «αποκωδικοποίηση»
Οφέλη από τη συμμετοχή σας
- Βελτιώνετε την συναισθηματική σας προσέγγιση και βοηθάτε τον πελάτη να αγοράσει αυτό που του προτείνετε αντί να προσπαθείτε να του πουλήσετε
- Μαθαίνετε να διαχειρίζεστε τα συναισθήματα σας, στην επαφή με τον πελάτη
- Αντιλαμβάνεστε καλύτερα την μη λεκτική επικοινωνία και την στάση του σώματος και αποκτάτε μεγαλύτερη ενσυναίσθηση στην διαδικασία συναλλαγής με πελάτες
- Διαχειρίζεστε αποτελεσματικά αρνητικούς και συναισθηματικά φορτισμένους πελάτες
- Δημιουργείτε σχέσεις εμπιστοσύνης και πιστότητα πελατών
- Αυξάνετε την ικανοποίηση των πελατών σας και ενδυναμώνετε την εικόνα της εταιρείας σας