• 1736
  • 0

2014: Οδηγίες Επιβίωσης για Στελέχη Επιχειρήσεων

Η χρονιά που ξεκινά χαρακτηρίζεται από αβεβαιότητα, ρευστότητα και ανασφάλεια σε όλους τους επαγγελματικούς τομείς. Για να διαχειριστείτε ιδανικά τον ρόλο σας στην εταιρεία όπου εργάζεστε, δώστε βαρύτητα στις παρακάτω – φιλικές – συμβουλές:

1. Επαγρυπνήστε

Δεν υπάρχουν περιθώρια εφησυχασμού, που να βασίζονται στο μέγεθος και το όνομα της εταιρείας όπου εργάζεστε, την βαρύτητα και σημασία της θέσης σας, τα χρόνια της προϋπηρεσίας σας. Η (έγκαιρη) διαχείριση μικρών και μεγάλων κρίσεων, πρέπει να αποτελεί μέρος της καθημερινότητας σας και να είστε πάντα έτοιμοι για το απρόβλεπτο, πριν ακόμα αυτό συμβεί ή διαφορετικά «καλύτερα το προλαμβάνειν, παρά το θεραπεύειν»

2. Εξελιχθείτε

Μην μένετε στάσιμοι στις γνώσεις και δεξιότητες που έχετε αποκτήσει. Η γνώση αποτελεί την περιουσία σας και το μεγαλύτερο μέρος μπορεί να  έχει ήδη απαξιωθεί. Παρακολούθηση σεμιναρίων και συνεδρίων, απόκτηση νέων πτυχίων, βελτίωση γνώσεων και απόκτηση νέων, πριν ακόμα αυτές γίνουν απαραίτητες, πρέπει να αποτελούν επιλογή σας και όχι καταναγκασμό που σας τον επιβάλλει η εταιρεία γιατί θέλει να σας ταλαιπωρήσει

3. Συνεργαστείτε

Δεν υπάρχουν περιθώρια, χρόνος και πόροι που να μπορούν να δαπανηθούν σε εσωτερικές έριδες και προστριβές, συμπάθειες και αντιπάθειες. Καλείστε να συνεργαστείτε και να αποδείξετε ότι συμβάλλετε στην ανάπτυξη της εταιρικής ομαδικότητας. Λύστε τα προβλήματα σας, συζητήστε με τους συναδέλφους σας και κάντε πρώτοι την κίνηση προσέγγισης της άλλης πλευράς, αναπτύσσοντας τα προσωπικά σας soft skills

4. Αναλάβετε πρωτοβουλίες

Όταν τα πράγματα γίνονται δύσκολα, αναλαμβάνουν οι δυνατοί. Όλες οι εταιρείες χρειάζονται στελέχη ικανά να διαχειριστούν δύσκολες καταστάσεις, να δώσουν λύσεις σε προβλήματα, να βελτιώσουν την ψυχολογία της ομάδας, να βασιστούν επάνω τους. Επιλέξτε αν θα γίνετε ηγέτης ή απλώς θα παρακολουθείτε τις εξελίξεις στο επιχειρηματικό περιβάλλον, από απόσταση

5. Διαχειριστείτε τις αλλαγές

Η δύναμη της συνήθειας αποτελεί την μεγαλύτερη αντίσταση στην αλλαγή. Μην αντιδράτε στις αλλαγές, γίνετε εσείς ο οδηγός κάθε μικρής ή μεγάλης αλλαγής που μπορεί να συμβεί στο επαγγελματικό σας περιβάλλον. Έχουμε πλέον περάσει στην εποχή που ορθά στο εξωτερικό αποκαλείται Surprise Management. Μια απόφαση που πάρθηκε χθες, μπορεί σήμερα να μην εξυπηρετεί τα εταιρικά συμφέροντα

6. Εστιάστε στα αποτελέσματα

Ο ρόλος κάθε στελέχους σήμερα (και όχι μόνον των πωλητών), είναι να μπορεί να συμβάλλει άμεσα ή έμμεσα στην ανάπτυξη της κερδοφορίας της εταιρείας του, μέσω της αύξησης κερδών ή της μείωσης του κόστους. Ξεφύγετε από την ρουτίνα της εκτέλεσης της εργασίας, και αξιοποιήστε μεθόδους, ιδέες και πρακτικές που θα σας οδηγήσουν στον δρόμο αυτό και αποδείξτε έμπρακτα ότι αποτελείτε πραγματική επένδυση για την εταιρεία όπου εργάζεστε
Powered by Apogee IS