Μέσα στο σημερινό περιβάλλον κρίσης, μειωμένου αγοραστικού εισοδήματος και έντονου ανταγωνισμού, υπάρχουν πάντα –ανέξοδοι – τρόποι να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Οι σημαντικότερες συμβουλές μας είναι οι εξής:
1. Δείτε τον χώρο του καταστήματος σας με τα μάτια του πελάτη
Είναι ευχάριστος και άνετος; Προδιαθέτει θετικά για να παραμείνει ο πελάτης και να ξοδέψει περισσότερα; Προσθέστε μικρές πινελιές, όπου χρειάζεται (χρώματα, εικόνες, πρόσβαση κλπ) και απομακρύνετε οτιδήποτε δεν εξυπηρετεί τον πελάτη. Ο χώρος δεν είναι φτιαγμένος για την δική σας άνεση, αλλά για την άνεση του πελάτη
2. Εικόνα προϊόντων
Είναι τα προϊόντα σας τοποθετημένα ελκυστικά? Κάνετε συχνές αλλαγές στα stands και τα ράφια? Έχετε δείγματα για καλούς πελάτες; Τα προϊόντα είναι τακτοποιημένα και καλοδιατηρημένα? Το merchandising και πως επηρεάζει τις καταναλωτικές συνήθειες, είναι πραγματική επιστήμη. Εκπαιδευτείτε στις βασικές αρχές προβολής των προϊόντων σας
3. Εκπαιδευμένο προσωπικό στην εξυπηρέτηση
Οι υπάλληλοι σας (και εσείς) γνωρίζετε τις βασικές τεχνικές άριστης εξυπηρέτησης στο τηλέφωνο και την υποδοχή; Γνωρίζετε πως θα κάνετε τον πελάτη (παλιό και νέο) να νιώσει αποδεκτός, αναγωρίσιμος και καλοδεχούμενος στο κατάστημα; Οι περισσότεροι καταναλωτές αγοράζουν με συναισθηματική παρόρμηση και λιγότερο με βάση τις πραγματικές τους ανάγκες.
4. Εκπαιδευμένο προσωπικό στις πωλήσεις
Οι υπάλληλοι σας (και εσείς) γνωρίζετε ποιο είναι το κατάλληλο λεξιλόγιο (λέξεις και εκφράσεις) που μπορούν να επηρεάσει την απόφαση για αγορά; Γνωρίζετε πως θα κάνετε συμπληρωματικές πωλήσεις; Πως θα ξεπεράσετε τις αντιρρήσεις των πελατών σας; Και κυρίως: γνωρίζετε με ποιους τρόπους θα ξαναφέρετε τον πελάτη στο κατάστημα σας;
5. Διαφήμιση
Τα σύνορα του καταστήματος σας δεν σταματούν σε απόσταση λίγων μέτρων από την είσοδο σας. Μπορείτε να αποκτήσετε πιστό πελατολόγιο σε όλη την πόλη και γιατί όχι, σε όλη την Ελλάδα! Έχετε στήσει μια αξιόλογη επαγγελματική ιστοσελίδα, φιλική προς τον χρήστη; Δίνετε χρήσιμες πληροφορίες μέσω μιας κατάλληλης σελίδας στο facebook; Πουλάτε μόνον τα προϊόντα σας ή μιλάτε και για τα οφέλη που θα αποκομίσουν οι πελάτες από την αγορά τους; Διοργανώνετε κοινά events με γειτονικά καταστήματα; Έχετε σκεφτεί την δημιουργία ενός e-shop;
6. After sales service
Οι περισσότεροι επιχειρηματίες «ξεχνούν» τους πελάτες τους μετά την αγορά. Έχετε μια καλή και ενημερωμένη βάση πελατών; Επικοινωνείτε μαζί τους με sms marketing & e-mails σε τακτά διαστήματα; Ενημερώνετε για προσφορές, εκπτώσεις, ειδικές ημέρες ή έστω και για ευχές στην διάρκεια των εορτών; Όταν δεν υπενθυμίζετε την παρουσία σας, γρήγορα θα σας ξεχάσουν, εκτός αν έχετε ένα μονοπωλιακό προϊόν!
Περισσότερα στο www.anadeixi.gr