Το να είναι ένας ελεύθερος επαγγελματίας, ορατός και γνωστός στην αγορά που τον ενδιαφέρει, πρέπει να αποτελεί το βασικό του μέλημα. Άσχετα από το πόσο ευχαριστημένοι είστε σήμερα από το πελατολόγιο σας, πρέπει να δαπανάτε το 80% του χρόνου σας στην υποστήριξη των σημερινών πελατών σας και να επενδύετε το 20% του χρόνου σας στην ανάπτυξη και προβολή σας!
Βασικές σας προτεραιότητες πρέπει να είναι οι παρακάτω:
Δημιουργία ενός επαγγελματικού φακέλου
που θα προβάλει την σχετική σας εμπειρία και δεξιότητες που έχετε αποκτήσει (ο αντίστοιχος φάκελος ενός μισθωτού εργαζόμενου είναι το βιογραφικό του)
Επιστολή προσέλκυσης ενδιαφέροντος
Όταν προσεγγίζετε έναν υποψήφιο πελάτη (εταιρεία ή ιδιώτη) θα πρέπει να μπορείτε να αποτυπώσετε σε λίγες γραμμές και να απαντήσετε στο ερώτημα του «γιατί να σε επιλέξω?»
Αξιοποίηση social media
Ο πλέον οικονομικός και άμεσος τρόπος προσέλκυσης (αλλά και διατήρησης) πελατών, είναι τα social media.. Ειδικά σήμερα, εκτός από το επαγγελματικό προφίλ στο Facebook, και το Linkedin μπορεί να αποτελέσει μια εξαιρετική πηγή αναζήτησης και προσέλκυσης πελατών, αρκεί να είναι επαγγελματικά δομημένο και να προκαλεί το ενδιαφέρον των (υποψήφιων) πελατών!
Ένα ελκυστικό έντυπο
που θα μπορεί να σταλεί και ηλεκτρονικά, και να περιλαμβάνει τις κύριες υπηρεσίες σας
Ανεξάρτητα λοιπόν από το επάγγελμα σας (λογιστής, αρχιτέκτονας, δημοσιογράφος, μεταφραστής, δικηγόρος, ηλεκτρολόγος κλπ) οφείλετε να επενδύσετε επαγγελματικά, στην καλύτερη προβολή σας, περιορίζοντας το μέρος της διαφήμισης που λέγεται word-of-mouth (στόμα με στόμα). Οι έμπειροι σύμβουλοι της Ανάδειξης αν το επιθυμείτε, μπορούν να διαμορφώσουν για εσάς το κατάλληλο προωθητικό υλικό, σε μια ιδιαίτερα ελκυστική αξία!