• 2105
  • 0

Τι ενοχλεί περισσότερο τον πελάτη των καταστημάτων σας;


Η άριστη εξυπηρέτηση των πελατών, δεν δηλώνεται απλώς. Πρέπει να ακολουθεί κάθε δραστηριότητα του προσωπικού σας. Διαβάστε τι ενοχλεί περισσότερο τους πελάτες σε ένα κατάστημα, μετά από πανευρωπαική έρευνα σε επισκέπτες καταστημάτων! (λιανεμπόριο)

Η «φιλική κουβεντούλα» που θέλει να κάνει το προσωπικό (21%)

Το να με αγνοούν μέσα στο κατάστημα (19%)

Το να μην γνωρίζουν άριστα τα χαρακτηριστικά των προϊόντων τους (16%)

Το να εξυπηρετούν πρώτα πελάτη που ήρθε μετά από εμένα (14%)

Η έρευνα έδειξε επίσης ότι οι ευχαριστημένοι πελάτες αφήνουν 10% μεγαλύτερο φιλοδώρημα!

Εκπαιδεύστε το προσωπικό των καταστημάτων σας στην άριστη εξυπηρέτηση πελατών και επωφεληθείτε σε όλα τα επίπεδα από την αύξηση των πωλήσεων


Ενδεικτικές προτάσεις

Powered by Apogee IS