• 2221
  • 0

Πρακτικές Άριστης Εξυπηρέτησης Πελατών

Η πελατοκεντρική προσέγγιση, ιδιαίτερα σήμερα, αποκτά ακόμα μεγαλύτερη βαρύτητα στην επιβίωση και ανάπτυξη μιας επιχείρησης κάθε μεγέθους. Σας μεταφέρω ορισμένες καλές πρακτικές εξυπηρέτησης, από την ελληνική αγορά που είναι φωτεινό παράδειγμα!
  1. Εστιατόριο στην Αθήνα, προσφέρει 10% έκπτωση στους πελάτες του, αν παραδώσουν το κινητό τους τηλέφωνο στην υποδοχή και να γευματίσουν χωρίς αυτό, σεβόμενοι τον χώρο και τους υπόλοιπους πελάτες
  2. Ξενοδοχείο στην Κέρκυρα, σέρβιρε πρωινό, νωρίτερα από την ώρα λειτουργίας του εστιατορίου, φέρνοντας έκτακτο προσωπικό, για να εξυπηρετήσει ΕΝΑΝ πελάτη που θα έφευγε νωρίτερα για επαγγελματικούς λόγους
  3. Φούρνος στην Θεσσαλονίκη, δημιουργεί καθημερινά ειδικό ψωμί με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, για να εξυπηρετήσει 20 περίπου πελάτες  του συνολικά, που έρχονται από όλη την περιοχή
  4. Προσωπικό καταστήματος με γρήγορο φαγητό (hotdog) στην Ρόδο, χρησιμοποιεί διαφορετικό γάντι για να σερβίρει  ΕΝΑ hot dog (αξίας 0, 60 ευρώ) σε πελάτη και στην συνέχεια το πετά και χρησιμοποιήσει διαφορετικό για τον επόμενο
  5. Πρατήριο υγρών καυσίμων στον Πειραιά (από τα ακριβότερα στην περιοχή) προσφέρει δωρεάν espresso σε ΟΛΟΥΣ τους πελάτες που εφοδιάζονται με καύσιμα, ανεξαρτήτως ποσού και συχνότητας επισκέψεων (οι ουρές που σχηματίζονται καθημερινά είναι πολύ μεγάλες!)

Η εξυπηρέτηση δεν χρειάζεται μεγάλα budgets, συμβούλια και διαταγές. Ο καθένας από την θέση του και στην εταιρεία όπου εργάζεται μπορεί να υιοθετήσει αντίστοιχες και απλές στρατηγικές άριστης εξυπηρέτησης, με άμεση επίδραση στην εικόνα της εταιρείας και τα αποτελέσματα της

    Αποφεύγω τα ονόματα για να μην θεωρηθεί διαφήμιση και εστιάζω στην αλλαγή φιλοσοφίας και νοοτροπίας, που πρέπει να αποτελεί καθημερινότητα για όλες τις επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως μεγέθους και αντικειμένου


    Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε www.anadeixi.gr
    Powered by Apogee IS