Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού: Ο Ρόλος της στην Ανάπτυξη Πωλήσεων
  • 6412
  • 0

Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού: Ο Ρόλος της στην Ανάπτυξη Πωλήσεων

1. Δημιουργία ελκυστικών αγγελιών αναζήτησης προσωπικού
 
Η κατάλληλα διατυπωμένη αγγελία προσελκύει και τους καλύτερους υποψήφιους, αλλά παράλληλα την διαβάζουν πελάτες, προμηθευτές, συνεργάτες κλπ που σε λίγες γραμμές μπορούν να ενημερωθούν κατάλληλα για την εταιρεία σας και να σας επιλέξουν για συνεργασία
 
2. Διαδικασία συνεντεύξεων
Οι υποψήφιοι είναι και δυνητικοί πελάτες σας και μπορούν να επηρεάσουν θετικά ή αρνητικά τον ευρύτερο κύκλο τους. Δημιουργήστε μια θετική εμπειρία συνέντευξης, και ακόμα και αν δεν κριθούν κατάλληλοι, δείξτε σεβασμό στον άνθρωπο και την διαδικασία (αποφυγή πολύωρης καθυστέρησης, τήρηση επαγγελματικής διαδικασίας, ενημέρωση έστω και αρνητική μετά την ολοκλήρωση)
 
3. Αξιοποίηση της επίσκεψης στην εταιρεία
 
Θα μπορούσατε σε όλους τους υποψήφιους – και επισκέπτες - της εταιρείας, να μοιράσετε δείγματα προϊόντων σας, εκπτωτικά κουπόνια, δωρεάν συνδρομές για μικρό διάστημα, συμβολικά εταιρικά δώρα κλπ ώστε να διατηρήσετε υψηλά την φήμη σας σε δυνητικό αγοραστικό κοινό
 
4. Follow up με υποψηφίους
 
Καταγράψτε το mail τους και ζητήστε τους την δυνατότητα αμφίδρομης επικοινωνίας, είτε για να τους ενημερώνετε για νέες θέσεις εργασίας και για αποστολή ανανεωμένου βιογραφικού, είτε για τα νέα  προιόντα και υπηρεσίες σας
 
5. Social Media
 
Προβάλλετε τις κοινωνικές σας δράσεις, την εταιρική σας υπευθυνότητα. Δημοσιεύστε άρθρα που μπορεί να ενδιαφέρουν τις επιχειρήσεις των πελατών σας και μην εστιάζετε αποκλειστικά στα δικά σας προϊόντα και υπηρεσίες. Οι πελάτες σας θέλουν να νιώθουν ότι νοιάζεστε πραγματικά για αυτούς για να σας επιλέξουν ξανά!
 
6. Επαφές με Εκπαιδευτικά Ιδρύματα
 
Συχνά τα γραφεία διασύνδεσης αναζητούν στελέχη της αγοράς, για ομιλίες, παρουσιάσεις, πληροφόρηση κλπ, πέρα από την καθιερωμένη συμμετοχή σε Ημέρες Καριέρας. Απευθύνεστε σε νέο αγοραστικό και καταναλωτικό κοινό, που θυμάται τις εταιρείες που το στήριξαν στην αντίστοιχη περίοδο. Δώστε ιδιαίτερη βαρύτητα σε σχολές που σας ενδιαφέρουν ανάλογα με το αντικείμενο σας (πχ Πληροφορική, Γεωπονία κλπ)
 
7. Χορηγίες
 
Δεν χρειάζεται να σκέφτεστε αποκλειστικά την χορηγία υψηλού κόστους. Μικρές διάσπαρτες ενέργειες μπορούν να σας δώσουν σημαντική προβολή (και αύξηση πωλήσεων) όπως: ερασιτεχνικοί θίασοι, κοινωνικοί σύλλογοι, φορείς με άτομα με ειδικές ανάγκες κλπ. Ειδικά σήμερα η χορηγία είναι ανάγκη και όχι πολυτέλεια
 
8. Εταιρικοί δεσμοί
 
Αναζητήστε εταιρείες που συμπληρώνουν τις υπηρεσίες σας και διαμορφώστε κοινές προωθητικές και διαφημιστικές ενέργειες (πχ εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων με γνωστά ξενοδοχεία, εταιρείες τροφίμων και εταιρείες ποτών κλπ) με σκοπό την συχνότερη και οικονομικότερη προβολή σας στα media!



Κωνσταντίνος Παπαχατζής,

Έχει διατελέσει Διευθυντής Πωλήσεων και Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού σε κορυφαίες πολυεθνικές εταιρείες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.  Σήμερα διευθύνει την συμβουλευτική εταιρεία ΑΝΑΔΕΙΞΗ που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα, Κύπρο, Βαλκάνια. Είναι καταξιωμένος εκπαιδευτής ανώτερων και ανώτατων στελεχών μεγάλων εταιρειών στην Ελλάδα και το εξωτερικό στον τομέα των Πωλήσεων & της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού:


Powered by Apogee IS