BLOG

  • Human Resources ή Human Responsibility?
    • 2015-01-21
    • 4663
    • 0

    Human Resources ή Human Responsibility?

     Ο νέος ρόλος του HR στις σημερινές συνθήκες, απαιτεί και μεγαλύτερη εστίαση στον άνθρωπο-εργαζόμενο. Πέντε καλές πρακτικές που μπορείτε να εντάξετε στην (απαιτητική) καθημερινότητα σας είναι και οι εξής: 1. Διαχείριση του επαγγελματικού και προσωπικού stress των εργαζομένων Το 50% των εργαζόμενων υποφέρει από στρες και το 66% εξαιτίας του, δυσκολεύεται να εστιάσει στα επαγγελματικά του

  • ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ: Κάνοντας Δουλειές με Άραβες
    • 2014-11-06
    • 6097
    • 0

    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ: Κάνοντας Δουλειές με Άραβες

    Χρησιμοποιήστε προωθητικό υλικό, υψηλής ποιότητας, περιλαμβάνοντας και κάποια κείμενα στα αραβικά Μην περιλαμβάνετε στο προωθητικό σας υλικό (μπροσούρες, έντυπα, sites, ύλη) φωτογραφίες γυναικών, με ντύσιμο που δεν ταιριάζει στην κουλτούρα (μαγιό, ελαφρύ ντύσιμο) Αποφύγετε επίσης διαφημίσεις που περιλαμβάνουν αλκοόλ, καπνό ή ζώα (χοίροι) Εκτυπώστε πολλές business cards, φροντίζοντας η μία πλευρά να περιλαμβάνει και κάποια

    • 2014-10-17
    • 3401
    • 0

    «Διαβατήριο» στην αγορά εργασίας

    ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ τα νέα προγράμματα voucher για την απασχόληση 50.000 – 75.000 ανέργων στην ιδιωτική αγορά εργασίας είναι  η στιγμή που και οι δύο πλευρές, εταιρείες και προς απασχόληση άνεργοι, πρέπει να αναλογιστούν τις ευθύνες τους για την επόμενη μέρα στην αγορά εργασίας. Τα επιδοτούμενα προγράμματα αποτελούν μια «ασπιρίνη» στο μεγάλο πρόβλημα της ανεργίας. Ωστόσο

  • Αποτελεσματική Γραπτή Επικοινωνία
    • 2014-09-26
    • 3425
    • 0

    Αποτελεσματική Γραπτή Επικοινωνία

    Η γραπτή επικοινωνία σάς ακολουθεί σε όλα τα βήματα της καριέρας σας. Τα γραπτά μένουν και για τον λόγο αυτό, φροντίστε όταν στέλνετε μια επιστολή/email σε έναν συνάδελφο ή συνεργάτη σας, να είστε πάρα πολύ προσεκτικοί στις διατυπώσεις και να θυμάστε ότι ακόμα και ένα κόμμα, μπορεί να κάνει την διαφορά σε ένα κείμενο. Για

  • Σύνδρομο TMI
    • 2014-09-18
    • 3434
    • 0

    Σύνδρομο TMI

    Στην εποχή της υπερπληροφόρησης, τα στελέχη πάσχουν από το «σύνδρομο ΤΜΙ: Too Much Information». Είναι απαραίτητο να μπαίνουν «φίλτρα προστασίας» στις πηγές (υπερ) πληροφόρησης ώστε η πληροφορία να ελέγχεται, φιλτράρεται και τελικά να αξιοποιείται αυτή που μπορεί να κάνει την διαφορά. Πριν αποφασίσετε αν θα δαπανήσετε τον (λίγο) ελεύθερο χρόνο σας με μια πληροφορία που

  • Γιατί πρέπει να αναπτύσσετε συνεχώς τις δεξιότητες σας;
    • 2014-09-10
    • 2563
    • 0

    Γιατί πρέπει να αναπτύσσετε συνεχώς τις δεξιότητες σας;

    Ανεξάρτητα από την θέση που κατέχετε σήμερα, η απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων, αποτελεί την μοναδική επαγγελματική σας επένδυση που σας διατηρεί πάντα ανταγωνιστικό στην αγορά.   Οι Κινέζοι λένε «η καλύτερη ώρα για να φτιάξεις την στέγη του σπιτιού σου για τον χειμώνα, είναι το καλοκαίρι»   Σας προτείνουμε:   Αφιερώστε μισή ώρα καθημερινά στην

  • Self Management: 3 Τρόποι να αναδείξετε την παρουσία σας στην εταιρεία όπου εργάζεστε!
    • 2014-07-09
    • 2943
    • 0

    Self Management: 3 Τρόποι να αναδείξετε την παρουσία σας στην εταιρεία όπου εργάζεστε!

    Χτίστε γέφυρες με τους συναδέλφους σας Δεν εξαρτάται από εσάς το να επιλέξετε τους συνεργάτες σας. Είναι όμως δική σας δεξιότητα (και επιτυχία) να βρείτε τον κατάλληλο κώδικα επικοινωνίας με τον καθένα ώστε να γίνει η δουλειά σας!  Υποβάλλετε προτάσεις στη Διοίκηση Οι περισσότεροι εργαζόμενοι δεν ασχολούνται με την υποβολή προτάσεων και ιδεών που θα επιτρέψει στην

  • Ανθρώπινο Δυναμικό: Η Δύναμη των Ανθρώπων σας!
    • 2014-06-26
    • 3041
    • 0

    Ανθρώπινο Δυναμικό: Η Δύναμη των Ανθρώπων σας!

Powered by Apogee IS