• Αθήνα - 2313 033123
  • Θεσσαλονίκη - 2310 253713

BLOG

  • Τι Λένε οι Προηγούμενοι Εργοδότες για Εσάς;
    • 2017-04-24
    • 1337
    • 0

    Τι Λένε οι Προηγούμενοι Εργοδότες για Εσάς;

    Η επαγγελματική πορεία ενός στελέχους είναι συνεχής και δεν περιορίζεται σε μια εταιρεία ή στην εταιρεία όπου εργάζεται σήμερα. Συχνά δίνονται οι δυνατότητες για επιτυχημένες μεταγραφές σε άλλες εταιρείες ή και σε υψηλότερες θέσεις. Πέρα από όσα έχετε πετύχει στην καριέρα σας, έρχεται η κρίσιμη στιγμή όπου ο recruiter θα σηκώσει το τηλέφωνο και θα ζητήσει

  • Τα 7 Σημαντικότερα Soft Skills που Αναζητούν οι Κορυφαίες Εταιρείες
    • 2017-04-19
    • 1508
    • 0

    Τα 7 Σημαντικότερα Soft Skills που Αναζητούν οι Κορυφαίες Εταιρείες

    Aν και οι ονομαζόμενες «μαλακές δεξιότητες» είναι πιο δύσκολο να περιγραφούν, ελεγχθούν και αποτυπωθούν σε σχέση με τα τυπικά προσόντα ενός στελέχους, οι περισσότερες εταιρείες δίνουν μεγαλύτερη βαρύτητα σε μια σειρά ικανοτήτων, τόσο σε περιπτώσεις επιλογής προσωπικού, όσο και σε μελλοντικές προαγωγές και μετακινήσεις. Βασισμένες στην καταγραφή αναγκών όπως αποτυπώνονται στην διαδικασία επιλογής Ανώτερων και

  • 2017 Συμβουλές για Επιτυχημένη Στρατηγική Καριέρας
    • 2017-01-04

    2017 Συμβουλές για Επιτυχημένη Στρατηγική Καριέρας

    Θέστε ξεκάθαρους και εφικτούς επαγγελματικούς στόχους Σχεδιάστε και αποκτήσετε την τεχνογνωσία που σας λείπει Ασχοληθείτε με την προσωπική σας επαγγελματική προβολή Δικτυωθείτε επαγγελματικά Αξιοποιήστε σύγχρονα εργαλεία coaching & mentoring για την προσωπική σας ενίσχυση Επενδύστε στην γνώση και αποκτήστε νέες δεξιότητες Δώστε προτεραιότητα στην σωματική και ψυχική σας υγεία Δημιουργήστε και διατηρήστε ένα υποστηρικτικό περιβάλλον

    • 2016-11-22

    Καριέρα στις Πωλήσεις: 10 Πολύτιμες Συμβουλές από τους Ειδικούς

    Οι πωλήσεις παραμένουν το πιο προσοδοφόρο επάγγελμα και με την μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά. Ωστόσο για να έχει ένας επαγγελματίας μια επιτυχημένη και διαρκή πορεία σε κορυφαίες εταιρείες και υψηλότερες θέσεις, πρέπει να εξασφαλίσει και τα παρακάτω: παρακολούθηση σεμιναρίων επαγγελματικής εξειδίκευσης –ΑΕΙ- σε ενότητες όπως διαπραγματεύσεις, τεχνικές πωλήσεων κλπ business English, με ιδιαίτερα μαθήματα όπου

    • 2016-07-08
    • 1039
    • 0

    ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΡΙΕΡΑΣ: ποια σημάδια πρέπει να προσέξετε!

    Ποτέ δεν είναι αργά για αλλαγή καριέρας, ακόμα περισσότερο σε περίοδο κρίσης. Άλλωστε οι ειδικοί σύμβουλοι καριέρας επισημαίνουν ότι ένα στέλεχος στην διάρκεια της επαγγελματικής του πορείας, θα χρειαστεί να αλλάξει τρεις φορές – τουλάχιστον – επαγγελματική κατεύθυνση (και όχι απλώς εταιρεία) Ίσως είναι η κατάλληλη στιγμή να ετοιμάσετε το επόμενο βήμα σας, εφόσον: Στέλνετε το βιογραφικό

    • 2016-01-07
    • 1030
    • 0

    2016: Σημαντικές Εταιρικές Προτεραιότητες για Επιτυχημένη Χρονιά!

    Πελατοκεντρική προσέγγιση: η εστίαση στον πελάτη (Β2Β ή Β2C) πρέπει να αποτελεί έμπρακτη προτεραιότητα στις δομές και τη στρατηγική κάθε εταιρείας, ώστε να επιτευχθεί η δέσμευση του – loyalty – και η σημαντική εταιρική διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό Νέες αγορές: η αναζήτηση νέων αγορών σε επιλεγμένες χώρες του εξωτερικού πρέπει να είναι το αποτέλεσμα προσεκτικής

  • Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού: Ο Ρόλος της στην Ανάπτυξη Πωλήσεων
    • 2015-10-15
    • 1651
    • 0

    Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού: Ο Ρόλος της στην Ανάπτυξη Πωλήσεων

    1. Δημιουργία ελκυστικών αγγελιών αναζήτησης προσωπικού   Η κατάλληλα διατυπωμένη αγγελία προσελκύει και τους καλύτερους υποψήφιους, αλλά παράλληλα την διαβάζουν πελάτες, προμηθευτές, συνεργάτες κλπ που σε λίγες γραμμές μπορούν να ενημερωθούν κατάλληλα για την εταιρεία σας και να σας επιλέξουν για συνεργασία   2. Διαδικασία συνεντεύξεων Οι υποψήφιοι είναι και δυνητικοί πελάτες σας και μπορούν

  • 10 σημαντικοί λόγοι που δεν αυξάνονται οι πωλήσεις της εταιρείας σας!
    • 2015-09-22
    • 1569
    • 0

    10 σημαντικοί λόγοι που δεν αυξάνονται οι πωλήσεις της εταιρείας σας!

    Δεν οργανώνεται συστηματική και τακτική εκπαίδευση των πωλητών σε επίκαιρες ενότητες πωλήσεων (πχ διαπραγματεύσεις, αντιρρήσεις, τιμές κλπ) Δεν υπάρχει θεσμοθετημένη διαδικασία παρακίνησης των (bonus, επιβράβευση κλπ) Δεν ανανεώνεται το τμήμα πωλήσεων με έμπειρα στελέχη της αγοράς που μπορούν να φέρουν τεχνογνωσία στην εταιρεία (και με χαμηλότερες πλέον απολαβές) Δεν υπάρχει σύστημα αξιολόγησης απόδοσης, ώστε να

Powered by Apogee IS