• 3025
  • 0

Έξυπνοι τρόποι συμβολής του Ανθρώπινου Δυναμικού στην ανάπτυξη των πωλήσεων και της αναγνωρισιμότητας της εταιρείας σας


1. Δημοσίευση ελκυστικών αγγελιών στα ΜΜΕ. Η αγγελία είναι και ένας έμμεσος τρόπος προώθησης της εικόνας και φήμης της εταιρείας σε πελάτες, συνεργάτες, προμηθευτές, χρηματοοικονομικά ιδρύματα. Αποφύγετε τα στεγνά κείμενα και γράψτε το κείμενο σας με την οπτική της εταιρικής ανάπτυξης

2. Ελαχιστοποίηση εμφάνισης αγγελιών. Ακόμα και αν έχετε συχνές ανάγκες στην κάλυψη θέσεων στην εταιρεία σας, αποφύγετε τις συχνές αναρτήσεις στο ίδιο μέσο, που δίνει την εντύπωση ανακύκλωσης προσωπικού και επηρεάζει αρνητικά καλούς υποψήφιους, αλλά και την εικόνα της εταιρείας στο αγοραστικό της κοινό

3. Βιογραφικά & συνεντεύξεις υποψηφίων. Μην ξεχνάτε ότι ο υποψήφιος είναι και ένας πιθανός πελάτης σας (άμεσος ή έμμεσος). Δημιουργήστε μια θετική εμπειρία στην διαδικασία της αποστολής του βιογραφικού του ή της συνέντευξης και μην ξεχνάτε να ενημερώνετε ακόμα και αρνητικά ή αυτοματοποιημένα, για την εξέλιξη της διαδικασίας

4. Εταιρική παρουσίαση. Σε κάθε ευκαιρία συνέντευξης, δώστε και μια εικόνα της εταιρείας σας. Αν μπορείτε, προσφέρετε στους υποψήφιους δείγματα, εκπτωτικά κουπόνια, μικρά δώρα κλπ, ώστε (ιδιαίτερα αν η απάντηση είναι αρνητική) να διατηρήσετε την καλή σας εικόνα και να κρατήσετε ή αποκτήσετε νέους πελάτες. Άλλωστε ο υποψήφιος μπορεί να επηρεάσει θετικά (ή αρνητικά) και το περιβάλλον του σε σχέση με την εταιρεία σας και την αλληλεπίδραση που είχατε μαζί του

5. Εταιρική ιστοσελίδα. Παρουσιάστε και το ανθρώπινο/ κοινωνικό πρόσωπο της εταιρείας σας. Αγγίξτε πελάτες και συνεργάτες υψηλού αγοραστικού προφίλ που επιλέγουν και με βάση τα ποιοτικά κριτήρια και όχι μόνον με την τιμή. Αναπτύξτε εγκαίρως την ιστοσελίδα σας και σε άλλες γλώσσες, για μελλοντική ανάπτυξη και φροντίστε να ανανεώνετε συνεχώς το υλικό της με πρόσφατα νέα σας

6. Επαφές με Εκπαιδευτικά Ιδρύματα. Συμμετέχετε σε εκδηλώσεις, ομιλίες και ημέρες καριέρας εκπαιδευτικών ιδρυμάτων. Πέρα από την γνώση και πληροφορία που παρέχετε, απευθύνεστε και σε ένα νέο αγοραστικό κοινό που εκτιμά την πρωτοβουλία σας να βρεθείτε κοντά τους. Δώστε την δυνατότητα επισκέψεων και πρακτικής άσκησης φοιτητών στην εταιρεία σας, από τους κλάδους που σας ενδιαφέρουν περισσότερο

7. Χορηγίες. Αξιοποιήστε με έξυπνους και πολύ οικονομικούς τρόπους τον θεσμό της χορηγίας, για να έρθετε πιο κοντά στο αγοραστικό κοινό που σας ενδιαφέρει (πχ ερασιτεχνικοί θεατρικοί σύλλογοι, ερασιτεχνικές ομάδες, πολιτιστικοί σύλλογοι, τοπικές εφημερίδες κλπ) , που σήμερα είναι περισσότερο ευαισθητοποιημένο σε ανάλογες κινήσεις

Powered by Apogee IS